Turcima ponovno naplata karata i upravljanje javnim prijevozom u Beogradu

Autor: Poslovni dnevnik , 28. ožujak 2021. u 22:00
Od partnera se očekuje i veći broj vozila u javnom prijevozu, 2151 u odnosu na dosadašnjih 1853/PD

Ponudu je dostavio i konzorcij kompanija Bus Logic Požarevac i Penta iz Pule, ali je odbijena.

Turska kompanija Kentkart dobila je posao naplate karata i upravljanja vozilima javnog prijevoza u Beogradu. Tajništvo za javni prijevoz donijelo je odluku da se ugovor, nakon provedenog natječaja, povjeri toj kompaniji, inače vlasniku tvrtke Apex Solution Technology, koja je do sada upravljala sustavom BusPlus.

Grupu ponuđača koja je izabrana na natječaju čine kompanije Kentkart Southeast Europe Beograd, Kentkart Ege Elektronik Sanayi Ve Ticaret Anonim Sirketi i Kent Kart Anadolu Elektronik Sanayi Ve Ticaret Anonim Sirketi iz Istanbula.

Ugovor se zaključuje na 13 godina, a stupa na snagu 45 dana od zaključenja.

Novom partneru bit će povjerena eksploatacija i održavanje sustava za naplatu karata i upravljanje vozilima u javnom linijskom prijevozu putnika u Beogradu.

Ugovor obuhvaća održavanje hardvera i softvera, kao i usluge povezane s radom sustava, kao što su kontrola putnika, organiziranje prodajne mreže i izdavanje kartica, kao i unaprjeđenje postojećeg sustava, odnosno implementacija novog.

300

kontrolora morat će zaposliti turska kompanija

Ponudu je dostavio i konzorcij kompanija Bus Logic Požarevac i Penta iz Pule u Hrvatskoj. Njihova ponuda je odbijena.

“Ponuđač ne ispunjava financijske i ekonomske kapacitete, u posljednje dvije financijske godine nije ostvario ukupan prihod od najmanje 1,000.000.000 dinara (oko 8 mil. eura). Ponuđač, također ne ispunjava tehničke i stručne kapacitete”, navodi se u odluci o dodjeli ugovora.

Goran Vesić, zamjenik gradonačelnika Beograda, ranije je najavio da je novim ugovorom predviđen manji postotak naknade za privatnog operatera, najviše 7,92% umjesto 8,53%.

Predviđen je i limit na zaradu privatnog partnera, ako prihodi od prodaje karata budu veći od 900 milijuna dinara (oko 7,4 mil. eura) mjesečno, privatni partner neće moći dobiti više od 3% provizije.

Od partnera se očekuje i veći obujam usluge, odnosno veći broj vozila (2151 u odnosu na 1853), veći broj kontrolora (300 u odnosu na 200), veći broj prodajnih mjesta za dopunu karata (najmanje 1500 u odnosu na 800), kao i duže radno vrijeme mjesta za izdavanje personaliziranih kartica.

Komentirajte prvi

New Report

Close