Igra i igračke najvažnije su u životu svakog djeteta. Naravno, iznimka nije niti Srbija, a to se vidi i po poslovanju sektora koji se bavi proizvodima namijenjenima djeci. Da se tom segmentu rasta i razvoja djece posvećuje pažnja govori podatak da se trenutno čak 141 tvrtka u Srbiji bavi proizvodnjom igrica i igračaka.
Prema podacima bonitetne kuće CompanyWall, prihodi tih tvrtki, kao i dobit, rastu od 2020. godine. Tako su u prvoj godini pandemije (2020.) ostvareni prihodi iznosili milijardu dinara, sljedeće godine 1,1 milijardu dinara, 2022. godine dostigli su 1,3 milijarde dinara, a prošle godine ta brojka je porasla na 1,5 milijardi dinara, piše Biznis.rs.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu