Sredinom rujna otvara se East Gate Mall, dolaze poznati svjetski brendovi

Autor: Poslovni dnevnik , 03. kolovoz 2021. u 07:40
Lokalni brendovi čine 23 posto svih zakupaca prostora /SHUTTERSTOCK

Početkom ove godine doznalo se kako u novi trgovački centar stiže svjetski odjevni brend H&M, ali i da Lidl i neki drugi međunarodni lanci supermarketa koji posluju u regiji razmišljaju o ulasku na tržište Sjeverne Makedonije.

U Skoplju, na mjestu bivšeg Skopskog sajma, vrata za sve ljubitelje kupovine uskoro će otvoriti East Gate Mall, piše Indikator.ba.

Otvaranje tog novog trgovačkog centra planirano je za sredinu rujna i očekuje se da će biti pravo osvježenje za glavni grad Sjeverne Makedonije i za cijelu zemlju.

East Gate Mall i Cushman & Wakefield/Fortonmka rade više od tri godine na prepoznatljivoj mješavini robnih marki koja će potrošačima ponuditi novo iskustvo kupovine, navodi se. Postoje informacije da je 95 posto ukupnog prostora iznajmljeno lokalnim i međunarodnim brendovima.

Početkom ove godine doznalo se kako u novi trgovački centar stiže svjetski odjevni brend H&M, ali i da Lidl i neki drugi međunarodni lanci supermarketa koji posluju u regiji razmišljaju o ulasku na tržište Sjeverne Makedonije, uključujući poznati Spar i Billu.

Vlatko Bogoevski, direktor tvrtke Cushman & Wakefield/Fortonmka, rekao je za sjevernomakedonski Ženski magazin koji se još brendovi mogu očekivati ​​u novom trgovačkom centru.

“East Gate Mall trgovački je centar nove generacije koji nudi mješavinu robnih marki, zadovoljavajući potrebe široke ciljne skupine te osim Sjeverne Makedonije pokriva i Kosovo i Srbiju. Cilj je bio privući nove marke poput poljske modne grupe LPP SA zajedno s njihovih pet brendova – Reserved, House, Cropp, Mohito, Sinsay.

Zatim, tu je Zara Home i Oysho iz grupe Inditex, kao i modne marke koje ulaze na sjevernomakedonsko tržište prvi put, uključujući XYZ, Armani Exchange, Twinset, Partrizia Pepe, DeFacto i drugi.

Posebno mjesto i podršku dali smo lokalnim brendovima koje imaju što ponuditi, tako da oni čine 23% svih zakupaca prostora”, objasnio je Bogoevski.

Komentirajte prvi

New Report

Close