Saponia lani lider na tržištu BiH

Autor: Poslovni dnevnik , 12. veljača 2020. u 21:59
Saponia ima konkurentan omjer cijene i kvalitete/ Davor Javorović/PIXSELL

Hrvatski proizvođač sredstava za kućnu higijenu nadmašio Procter & Gamble.

Regionalni i međunarodni igrači dominiraju tržištem kućne higijene u Bosni i Hercegovini s kompanijama Saponia i Procter & Gamble koje su tržišni lideri, pokazuje analiza Euromonitora.

Saponia crpi benefite iz konkurentnog omjera cijene i kvalitete, što je stavlja ispred Procter & Gamblea koji je na drugom mjestu.

Prodaja proizvoda za higijenu u kućanstvu u BiH dominirala je lani u trgovinama na malo prehrambenim proizvodima, pri čemu su moderni trgovci na malo prehrambenim proizvodima vodeći distribucijski kanal.

Tradicionalni trgovci 2019. godine nastavili su gubiti udio u odnosu na moderne trgovce na malo, koji su i dalje povećavali svoj udio u vrijednosti, navodi se u analizi Euromonitora.

Komentirajte prvi

New Report

Close