Prosječna stopa ostvarene bruto marže u subjektima u trgovini na malo prehrambenim proizvodima iznosila je 14,9 posto, pokazalo je istraživanje o prihodima od prodaje prehrambenih proizvoda u unutarnjem prometu.
Vodećih 20 sudionika u trgovini na malo imalo je prosječnu stopu bruto marže od 20,8 posto za mljevenu kavu, 26,9 posto za kiselo mlijeko, 12,9 posto za sterilizirano mlijeko, 34,8 posto za maslac, dok je za svježe svinjsko i pileće meso (cijelo pile), grupa “vodećih 20” ostvarila je marže od -5,1 posto, odnosno -0,5 posto.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu