Nakon zahtjeva da malina ariljskog i ivanjičkog geografskog podrijetla bude zaštićena jer je vrhunske kvalitete u sličan projekt krenuli su i proizvođači voća iz Vojvodine.
Na nedavno održanom stručnom skupu posvećenom voćarstvu bilo je riječi i o brendiranju voća iz ove regije zbog boljeg plasmana na strana tržišta. Ovu ideju podržalo je desetak najvećih proizvođača, a među njima i MK Grupa – Agrounija, Frueko, Voćar, Slankamen, Delta Agrar i drugi, prenosi Agroportal.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu