Srbija nastavlja održavati pozitivan količinski rast u maloprodaji, a promatrano po svim kategorijama prehrambenih proizvoda najveći skok cijena zabilježen je kod svježeg mlijeka, sa 59 posto u četvrtom kvartalu 2022. godine. Udjel robnih marki (PL) u Srbiji iznosi 12 posto i bilježi rast u odnosu na prethodnu godinu.
Kompanija Nielsen IQ usporedila je performanse tri tržišta u regiji Adriatica – Srbije, Hrvatske i Slovenije – u okviru trgovine prehrambenim proizvodima i promatrala navike potrošača. Istraživanje je pokazalo da je glavni faktor koji doprinosi porastu potrošnje u ove tri zemlje nastavak rata u Ukrajini i priljev stanovništva, prenosi portal Biznis.rs
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu