Kostićeva MK Grupa ulaže 20 milijuna eura u obnovu hotela Grand

Autor: Poslovni dnevnik , 14. travanj 2021. u 07:18
Ulaganje će obuhvatiti obnovu svih javnih prostora i sadržaja za goste/PD

Navodi se da će gostima biti na raspolaganju i garažna mjesta za električna vozila.

MK Grupa Miodraga Kostića pripremila je veliko ulaganje u obnovu hotela Grand na Kopaoniku. U unaprjeđenje usluge i sadržaja za goste hotela Grand bit će uloženo 20 milijuna eura, a potpuno novo izdanje jednog od najpoznatijih i najprestižnijih hotela bit će predstavljeno krajem godine, priopćila MK Grupa, prenosi RTV.

Tom investicijom hotel Grand, koji je začetnik modernog turizma na Kopaoniku, osigurat će lidersku poziciju u godini kada obilježava 40 godina postojanja, navodi se.

“Novi investicijski ciklus obilježit će tako značajan jubilej na najbolji način. Radovi su počeli 12. travnja, a njihov završetak očekuje se do početka zimske sezone u prosincu ove godine”, rečeno je iz kompanije.

Svetlana Kostić, direktorica marketinga i komunikacija na Kopaoniku, potvrdila je za RTV da će ulaganje obuhvatiti obnovu svih javnih prostora i sadržaja za goste, pri čemu je glavni naglasak na spa segmentu, za čiju izgradnju je angžairana poznata kompanija koja stoji iza najboljih alpskih spa centara.

“Otvaranje prvog fine dining restorana na Kopaoniku ove zime, samo je uvertira u ono što gosti mogu očekivati u potpuno novim restoranima i barovima s vrhunskom gastronomskom ponudom. U planu je i izgradnja moderne podzemne garaže koja će na najučinkovitiji način riješiti pitanje parkiranja”, priopćila je MK Grupa.

Navodi se da će gostima biti na raspolaganju i garažna mjesta za električna vozila. Radoš Đorđević, direktor MK Resorta i hotela Grand, istaknuo je da već 40 godina hotel Grand diktira trendove i uvodi novosti u segmentu vrhunske hotelske usluge.

“Naši gosti znaju prepoznati kvalitetu, zbog čega s velikim ambicijama pripremamo nove sadržaje”, rekao je Đorđević.

“Osim u unaprjeđenje svih segmenata hotelskog biznisa posebnu pažnju posvetit ćemo razvoju zaposlenih i njihovoj obuci, kako bi u njima imali najbolje ambasadore našeg brenda“, dodao je.

MK Grupa je od 2009. godine i preuzimanja najvećeg hotelskog kompleksa na srpskom skijalištu do sada uložila više od 50 milijuna eura u svoje objekte i pridonijela razvoju Kopaonika kao najznačajnije planinske turističke destinacije u Srbiji i regiji.

Komentirajte prvi

New Report

Close