Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Lutrija angažirala influencere, ne žele otkriti koliko ih plaćaju

Autor: Poslovni.hr
28. ožujak 2023. u 07:00
Podijeli članak —
Foto: UNsplash

Za izradu sadržaja i oglasa na društvenim mrežama trogodišnjim ugovorom planirano je oko 65.000 KM.

Hana Hadžiavdagić Tabaković, Ana Bavrka i Kenan Tahirović samo su neki od influencera koje je Lutrija Bosne i Hercegovine angažirala za promociju svojih usluga na društvenim mrežama. No, iz ove javne tvrtke za Bljesak.info nisu htjeli odgovoriti koliko se novca planira potrošiti na angažiranje influencera. Portal je od Lutrije zatražio informaciju o tome koje influencere planira angažirati ove godine te koliko se javnog novca planira potrošiti za njihov angažman i s koje proračunske stavke. Nakon gotovo mjesec dana, priopćili su da “kontinuirano prate nove trendove u komunikaciji” te da su influenceri angažirani s ciljem “uvođenja i boljeg pozicioniranja novih igara na sreću Lutrije BiH.”

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Kampanja s influencerima je u tijeku, a nakon njezina završetka ocijenit ćemo uspjeh. Prema rezultatima evaluacije donijet ćemo odluku o nastavku suradnje putem navedenog komunikacijskog kanala – kazali su iz Odjela za odnose s javnošću i standardizaciju Lutrije BiH. Za izradu sadržaja i oglasa na društvenim mrežama trogodišnjim ugovorom planirano je oko 65.000 KM. Osim toga, Lutrija ima zasebnu nabavu za oglašavanje putem Google Adwords, Facebook, Instagram, Viber i Gmail oglasa. Kroz ovaj, također okvirni sporazum, planirano je utrošiti dodatnih preko 90.000 KM. Angažman influencera započeo je lani, no nije poznato iz koje se nabave angažiranje influencera financira.

Hana Hadžiavdagić Tabaković, Ana Bavrka i Kenan Tahirović samo su neki od influencera koje je Lutrija Bosne i Hercegovine angažirala za promociju svojih usluga na društvenim mrežama. No, iz ove javne tvrtke za Bljesak.info nisu htjeli odgovoriti koliko se novca planira potrošiti na angažiranje influencera. Portal je od Lutrije zatražio informaciju o tome koje influencere planira angažirati ove godine te koliko se javnog novca planira potrošiti za njihov angažman i s koje proračunske stavke. Nakon gotovo mjesec dana, priopćili su da “kontinuirano prate nove trendove u komunikaciji” te da su influenceri angažirani s ciljem “uvođenja i boljeg pozicioniranja novih igara na sreću Lutrije BiH.”

Kampanja s influencerima je u tijeku, a nakon njezina završetka ocijenit ćemo uspjeh. Prema rezultatima evaluacije donijet ćemo odluku o nastavku suradnje putem navedenog komunikacijskog kanala – kazali su iz Odjela za odnose s javnošću i standardizaciju Lutrije BiH. Za izradu sadržaja i oglasa na društvenim mrežama trogodišnjim ugovorom planirano je oko 65.000 KM. Osim toga, Lutrija ima zasebnu nabavu za oglašavanje putem Google Adwords, Facebook, Instagram, Viber i Gmail oglasa. Kroz ovaj, također okvirni sporazum, planirano je utrošiti dodatnih preko 90.000 KM. Angažman influencera započeo je lani, no nije poznato iz koje se nabave angažiranje influencera financira.

Autor: Poslovni.hr
28. ožujak 2023. u 07:00
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close