Lidl ih ipak neće kupiti, širit će se na regionalna tržišta

Autor: Poslovni.hr , 04. studeni 2020. u 07:00
Foto: pixabay

Kompanija objašnjava da nisu točne informacije koje su posljednjih dana neslužbeno prisutne u dijelu javnosti da će kompanija biti prodana njemačkom trgovačkom lancu Lidl.

Crnogorska trgovačka kompanija Voli najavila je širenje poslovanja i izlazak na regionalno tržište, a planirana su i nova ulaganja u poljoprivrednu proizvodnju. U odgovoru podgoričkim Vijestima kompanija Voli objašnjava da nisu točne informacije koje su posljednjih dana neslužbeno prisutne u dijelu javnosti da će kompanija biti prodana njemačkom trgovačkom lancu Lidl.

Naprotiv, iz Volija najavljuju daljnje širenje poslovanja i izlazak na regionalno tržište u partnerstvu s Europskom bankom za obnovu i razvoj (EBRD) koja ima 15,7% vlasničkog udjela u tom trgovačkom lancu. 
Vijesti su ih pitale jesu li točne informacije da će kompanija biti prodana trgovačkom lancu Lidl, hoće li u bližoj budućnosti bilo koji dio kompanije biti prodan i je li bilo razgovora menadžmenta kompanije s predstavnicima Lidla. 
Povod za provjeru neslužbenih informacija je i to što je kompanija među najvećim poslodavcima u Crnoj Gori. 
“Sve glasine i nagađanja o prodaji kompanije Voli koje dolaze od zlonamjernih ljudi odbacujemo kao netočne. Voli je najveći poslodavac u Crnoj Gori, najveći poljoprivredni proizvođač i neosporivi lider na tržištu maloprodaje.

Od 2009. godine, punih 11 godina surađujemo s Europskom bankom za obnovu i razvoj koja je pet godina suvlasnik kompanije i jedina smo crnogorska kompanija u kojoj EBRD sudjeluje u vlasništvu. To je pečat poslovanja većinskog vlasnika i menadžmenta te jasna potvrda da smo na pravom putu”, odgovoreno je iz trgovačke kompanije. 
Iz Volija dodaju kako smatraju da kao lider na tržištu maloprodaje i u distribuciji imaju kapaciteta da budu nositelji razvoja, ne samo trgovine nego i cjelokupne proizvodnje. 
Ocjenjuju da sve navedeno ucrtava put prema realizaciji planiranih ciljeva – osim širenje mreže trgovina i izlaska na tržišta regije, jačanje i širenje poljoprivredne proizvodnje u Crnoj Gori, te ulaganje u proizvodnju u ostalim proizvodnim granama kroz partnerstvo s najboljim domaćim proizvođačima.

Komentirajte prvi

New Report

Close