Slovenski vlakovi prilično kasne, a čini se da će se taj trend nastaviti jer su kašnjenja povezana i s brojnim radovima koji se izvode na željezničkoj infrastrukturi diljem zemlje. “Posljednjih godina država provodi velike investicijske radove koji stvaraju brojne prepreke u prometu, ali dugoročno donose mogućnost boljeg javnog željezničkog prometa. Puno je toga već učinjeno, putnici već imaju dosta obnovljenih i infrastrukturno uređenih kolodvora, a država ima još puno toga u planu. Pritom su nažalost neizbježne i prepreke u prometu koje uzrokuju zastoje”, komentirali su iz Slovenskih željeznica (SŽ) za ljubljanski Dnevnik.
Vlakovi imaju problema s voznim redom diljem Europe. Primjerice, slovenski putnički željeznički promet pri dnu je usporedne ljestvice u Europi po broju točnih vlakova. Prema online aplikaciji Zugfinder, u Sloveniji je točno samo 56 posto svih putničkih vlakova, dok je u Njemačkoj točno njih 64 posto.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu