Kompanija Delhaize Srbija od ulaska na srpsko tržište 2011. godine, kada je preuzela trgovački lanac Maxi Miroslava Miškovića, do 2020. uložila je više od 320 milijuna eura, što je oko 21 posto ulaganja u sektoru trgovine na malo u Srbiji u tom razdoblju.
To je pokazala studija o makroekonomskom i socijalnom utjecaju poslovanja kompanije Delhaize Srbija na gospodarstvo Srbije, koju su propremili profesori s Ekonomskog fakulteta u Beogradu Saša Ranđelović i Dragan Lončar. Studija je, kako se navodi, pokazala snažnu vezu između maloprodajnih lanaca i gospodarstva države.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu