Na kapaljku su se 2013. godine u Hrvatskoj mogle prebrojavati kupovine putem interneta kao i oni koji se tada nisu zgražali nad samom pomisli da nekom
e-retaileru povjere svoje bankovne podatke kako bi se mogli upustiti u online šoping. Po udjelima online trgovine u ukupnom maloprodajnom prometu domaće je tržište naspram zapadnih izgledalo mizerno.
A ipak, blijedim izgledima za online trgovinu unatoč, malena grupa velikih vizionara upravo je u takvim kretanjima vidjela neslućen potencijal. U rast svog projekta kojeg danas znamo pod imenom Bazzar oni ni trenutka nisu sumnjali. Ostali jesu. A najviše upravo oni iz svijet biznisa.


Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu