22. svibanj, 2015. Kampanja “1000 NESCAFÉ crvenih šalica” proglašena je jednom od osam najboljih na ovogodišnjem MIXX Europe natjecanju u kategoriji Inovativna upotreba društvenih medija. Nakon brojnih objava po stranim portalima kao što su Ads of the World, Digitabuzzblog, Great Ads i Creative criminals te The best in Show MIXX nagrade na Danima komunikacija, ova je kampanja dobila još jedno priznanje koje je stavlja uz bok najboljim digitalnim kampanjama u Europi.
“Kompletan NESCAFÉ tim zajedno s nama strastveno je radio na ovoj kampanji i upravo u zajedničkom trudu leži razlog njezina uspjeha. Naš karakterističan pristup spajanja offline i online iskustva korisnika urodio je plodom i kampanja je prepoznata od strane stručne javnosti na europskom nivou. Ponosni smo i zadovoljni što znamo da se možemo nositi i s najboljima na starom kontinentu”, rekao je Vlado Karmelić, account direktor agencije Drap.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu