Uz moderna softverska rješenja osigurajte objekte u nesigurnim vremenima 

Autor: Promo , 25. rujan 2020. u 08:20
FOTO: PlanRadar

Aplikacija PlanRadar upraviteljima omogućuje jednostavan pregled i održavanje objekata.

Prošlo je više od šest mjeseci otkako je COVID-19 ušao u našu svakodnevnicu. Svi se polako navikavamo na suživot s virusom, ali to nažalost ne znači da nelagoda jenjava, život postaje lakši te da se vraćamo na ‘staro normalno’. U doba koronavirusa poslovanje u mnogim sektorima znatno je otežano, pa tako i u upravljanju objektima. Brojne epidemiološke mjere, iako nužne kako bi se spasili životi, predstavljaju veliko opterećenje za gospodarstvo. Pritom se mnogi vlasnici nekretnina i upravitelji objekata pitaju koje im mogućnosti stoje na raspolaganju kako bi se financijski gubitci i potreba za uslugama upravljanja objektima doveli u ravnotežu usprkos izvanrednoj situaciji u kojoj se nalazimo.  

Napredno upravljanje građevinskim objektima uz PlanRadar 

Na prvi pogled činilo se da će se troškovi upravljanja zgradama smanjiti zbog posljedica mjera zaštite protiv pandemije novog koronavirusa, poput rada na daljinu ili reduciranog broja zaposlenih. Međutim, pokazalo se da uvedene promjene prvenstveno utječu na infrastrukturno održavanje (usluge čišćenja, zbrinjavanje otpada, dostave hrane, itd.), a manje na dugoročno, tehničko upravljanje objektima (održavanje sustava i tehničke opreme, radove na obnovi objekta, itd.).  

Koliko god ova situacija potrajala, uz proaktivni pristup lakše ćemo prebroditi krizna vremena, jer će neodgodive tehničke usluge, koje se moraju obaviti, neminovno utjecati na konačne troškove održavanja građevinskih i nekretninskih objekata. Stoga, što se vlasnici ili upravitelji prije pobrinu o koordinaciji i delegaciji poslova, to će svi uključeni brže i efikasnije reagirati u slučaju hitnosti. Vodećem osoblju nužno je pružiti pristup kontrolnim listama koje se odnose na zdravlje i sigurnost vezanu na COVID-19. One uključuju pravovremeno pribavljanje osobne zaštitne opreme i sredstava za dezinfekciju, redovitu sterilizaciju radnih prostora, omogućavanje pridržavanja mjera socijalnog distanciranje i slično. Na taj se način povećava sigurnost zaposlenika i korisnika, te se omogućuje lakše prilagođavanje donesenim mjerama, a vlasnici mogu lakše pratiti što se u objektima događa i pridržavaju li se osobe na licu mjesta svih nužnih epidemioloških mjera.  

Jer, rasprostranjenosti virusa stalno se prilagođavaju mjere na koje treba paziti. Relevantne je informacije stoga potrebno redovito ažurirati i komunicirati, pogotovo ako se istovremeno upravlja s više objekata. Nova rješenja mogu vam pomoći u prevladavanju navedenih problema, a jedno od takvih je i digitalna platforma za projektnu komunikaciju – PlanRadarBesplatan za projektne suradnike, ovaj softver uvelike olakšava i ubrzava komunikaciju između svih uključenih u složen posao upravljanja i održavanja objekata.  

FOTO: PlanRadar

Uz našu fleksibilnu i praktičnu aplikaciju PlanRadar imate mogućnost stvoriti procese koji olakšavaju kritične usluge bilo prilikom upravljanja kompliciranim ili jednostavnim zgradama. U ovakvim nesigurnim vremenima, aplikacija vam pomaže da brže djelujete i da se pripremite za mjesece koji slijede. Omogućava bolju komunikaciju, transparentniji rad, učinkovitije obavljanje poslova i, u konačnici, smanjenje troškova te realizaciju projekata unutar zadanog roka i proračuna. Pa onda, kada dođe vrijeme da ponovno radite u nekadašnjem opsegu, bit ćete potpuno spremni za povratak u punoj snazi“, objašnjava Bojan Petković, direktor tvrtke PlanRadar za Hrvatsku, Srbiju i Sloveniju. 

Trenutačna i transparentna komunikacija te razmjena informacija 

Upravljanje objektima zahtijeva razmjenu mnogo informacija, obično na sastancima koji se održavaju uživo. Takav način rada je tijekom pandemije dosta problematičan. Od kad su tehničari i inspektori prisiljeni koordinirati posao na daljinu, upravitelji objekata našli su se u poteškoćama, a to ukazuje na probleme u dosadašnjem načinu rada. Trajno rješenje nudi upravo moderna tehnologija, koja jamči da se ne morate uvijek nalaziti lice u lice. Uz solidan alat čak i smanjeni tim može se osposobiti za upravljanje objektima na daljinuRad u PlanRadaru počiva na inteligentnom sustavu ticketa, koji se bazira na digitalnim nacrtima objekata – i čini solidnu podlogu za jasnu poslovnu komunikaciju. Primjerice, osoba koja je na licu mjesta samo s mobitelom može snimiti stanje objekta fotografijama, glasovnim porukama ili komentarima te informacije na digitalnom nacrtu bilježiti točno tamo gdje se zamijećeno u stvarnosti nalazi, te zaobilazi potrebu za naknadnom obradom informacija zabilježenih s raznoraznim alatima. Tako ostalim sudionicima koji nisu fizički prisutni daje trenutačan uvid u objekt, kao i priliku da komentiraju i raspodijele poslove svojim suradnicima brzo i pregledno. Pritom je cjelokupna dokumentacija svih vaših objekata pohranjena na jednom mjestu, u digitalnom obliku, dostupna na mobitelu, tabletu ili laptopu, online ili offline.  

Kada se radi o efikasnom obavljanju poslova, s PlanRadarom se zadatke može kreirati u svega nekoliko klikova. U ticketima se ne dokumentiraju samo već postojeći i nadolazeći problemi, nego se istovremeno može pratiti kako se rješavanje zadatka odvija. Projektne informacije su pohranjene u oblaku pa im različiti timovi mogu pristupiti kad god je to potrebno, neovisno o tome gdje se u tom trenutku nalaze, dok članovi projekta istog trena dobivaju obavijesti kad god se neke važne informacije ažuriraju, kao npr. zdravstvene i sigurnosne smjernice koje se tijekom pandemije koronavirusa često mijenjaju. Ovako izravna komunikacija reducira učestalost grešaka i vrijeme potrebno za dokumentiranje, a sukladno tome i troškove procesa za osiguranje kvalitete. Također, umjesto klasičnog načina komunikacije koji uključuje slanje e-mailova, SMS poruka ili telefonske pozive, voditeljima je dostupan uvid u korisničke mjerne podatke. Tako mogu u bilo kojem trenutku vidjeti tko mora odraditi koje zadatke, kakav je napredak i jesu li isti dodijeljeni pravim osobama.  

Učinkovite kontrolne liste i lakše pridržavanje higijenskih propisa 

Sada su, više nego ikada prije, u većini zgrada potrebne prostorije za pridržavanje higijenskih propisa, a nužne mjere moraju biti jednostavno provedive. One uključuju provjere količine dezinficijensa za ruke, nose li svi radnici zaštitnu odjeću i rukavice, praćenje redovitog dezinficiranja prekidača za svjetlo, kvaka na vratima i sličnih površina koje mnogi dodiruju. Zapisnici stvoreni baš za ovu svrhu uvelike će pomoći redovitoj provedbi kontrola i smanjiti rizik od zaraze.  

Ako u objektima kojima vi upravljate postoje prostorije s posebnim uvjetima, PlanRadar nudi prilagodljive izvještaje o nužnim higijenskim mjerama koje svatko može prilagoditi svojim potrebama putem jednostavnih i fleksibilnih predložaka izvješća. Prednosti tih predložaka su precizno reproduciranje propisanih ili postojećih standardnih obrazaca, popunjavanje izvještaja bez dvostrukog unosa i gubitka podataka, te dosljedno izvještavanje od strane svih podizvođača i članova tima.  

PlanRadar smanjuje učestalost pogrešaka, štedi vrijeme i unaprjeđuje sveopću učinkovitost. Intuitivna i jednostavna za korištenje aplikacija osigurava uštedu troškova i do 70 posto. Dostupna je za sve mobilne uređaje s Android, iOS i Windows operativnim sustavom, svejedno radi li se o tabletu ili pametnom telefonu te kao web aplikacija na stolnom računalu. Više informacija možete pronaći na www.planradar.com/hr  

New Report

Close