Pitanje koje ne možemo izbjeći je ono kako se HEINEKEN Hrvatska, kompanija koja je predvodnik održivog poslovanja u Hrvatskoj, snašla u doba pandemije?
Jedan od temelja uspjeha HEINEKENA Hrvatska jesu naši ljudi, a u razdoblju pandemije i lockdowna njihova sigurnost, kao i sigurnost njihovih najbližih, bila nam je prioritet. Pritom mislim i na naše zaposlenike, na naše partnere, dobavljače i prodajne kanale, a svakako i na naše potrošače. Zato smo se orijentirali prvenstveno na njihovu zaštitu i sigurnost. Većina je naših napora u tom razdoblju ulagana u internu komunikaciju i osiguravanje povezanosti, posebno u trenucima kad smo svi imali potrebu biti što više među svojima. Mi smo agilna korporacija – to nisu samo priče. Već više od godinu dana „vježbamo“ agilnost unutar kompanije pa se našim zaposlenicima nije bilo teško prilagoditi novim uvjetima rada te pritom razvijati nove kanale, redefinirati strategiju istovremeno održavajući kontinuitet poslovanja i ne zaboravljajući na naša temeljna načela – društveno odgovorno poslovanje i održivost. Vrlo smo zahvalni našim ljudima, koji su pokazali da se HEINEKEN Hrvatska može nositi s najtežim zadacima.