METRO i Coca-Cola slave stotinu godina dizajna Coca-Coline bočice

Autor: Poslovni.hr , 20. travanj 2015. u 13:10
Foto: PD

U povodu početka Coca-Coline kampanje kojom se obilježava stota obljetnica dizajna njezine slavne staklene bočice u petak 17. travnja u veleprodajnome centru METRO Cash & Carry u Jankomiru organizirana je prigodna akcija za posjetitelje.

U povodu početka Coca-Coline kampanje kojom se obilježava stota obljetnica dizajna njezine slavne staklene bočice u petak 17. travnja u veleprodajnome centru METRO Cash & Carry u Jankomiru organizirana je prigodna akcija za posjetitelje.

Profesionalni barmeni predstavili su okupljenima načine savršenoga posluživanja i točenja Coca-Cole iz staklene bočice, a nostalgično putovanje u prošlost posjetitelji METRO-a doživjeli su opuštajući se u ugodnome ambijentu sredine prošloga stoljeća uz Coca-Colino retro vozilo.

METRO i Coca-Cola podsjetit će okupljene kako je nastala slavna Coca-Colina bočica čiji je prepoznatljivi dizajn patentiran 1915. i koji je tijekom prošloga stoljeća zaslužio status ikone popularne kulture i narednih vikenda sve do kraja svibnja i predstaviti načine savršenog posluživanja Coca-Cole, najavili su glavni direktor Coca-Cole HBC Hrvatska Mircea Draja i predsjednik Uprave METRO-a Marc Carena.

Bila je to prigoda da Coca-Cola u suradnji s METRO-om predstavi i posebnu ponudu za kupce ugostiteljskoga prodajnog kanala. Svi, naime, koji tijekom travnja i svibnja kupe pet ili više sanduka Coca-Cole u staklenoj ambalaži u METRO-u dobit će komplet za poticanje prodaje – magnetni otvarač i magnete koji različite dizajne čepova boca pretvaraju u jedinstvene Coca-Coline magnete.

Dvojica su direktora potvrdila da je nova suradnja potvrda tradicionalno dobrih odnosa te prilika za dodatnu gradnju prilagođenih prodajnih akcija za kupce i potrošače.

Komentirajte prvi

New Report

Close