Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

METRO i Coca-Cola slave stotinu godina dizajna Coca-Coline bočice

Autor: Poslovni.hr
20. travanj 2015. u 13:10
Podijeli članak —
Foto: PD

U povodu početka Coca-Coline kampanje kojom se obilježava stota obljetnica dizajna njezine slavne staklene bočice u petak 17. travnja u veleprodajnome centru METRO Cash & Carry u Jankomiru organizirana je prigodna akcija za posjetitelje.

U povodu početka Coca-Coline kampanje kojom se obilježava stota obljetnica dizajna njezine slavne staklene bočice u petak 17. travnja u veleprodajnome centru METRO Cash & Carry u Jankomiru organizirana je prigodna akcija za posjetitelje.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Profesionalni barmeni predstavili su okupljenima načine savršenoga posluživanja i točenja Coca-Cole iz staklene bočice, a nostalgično putovanje u prošlost posjetitelji METRO-a doživjeli su opuštajući se u ugodnome ambijentu sredine prošloga stoljeća uz Coca-Colino retro vozilo.

U povodu početka Coca-Coline kampanje kojom se obilježava stota obljetnica dizajna njezine slavne staklene bočice u petak 17. travnja u veleprodajnome centru METRO Cash & Carry u Jankomiru organizirana je prigodna akcija za posjetitelje.

Profesionalni barmeni predstavili su okupljenima načine savršenoga posluživanja i točenja Coca-Cole iz staklene bočice, a nostalgično putovanje u prošlost posjetitelji METRO-a doživjeli su opuštajući se u ugodnome ambijentu sredine prošloga stoljeća uz Coca-Colino retro vozilo.

METRO i Coca-Cola podsjetit će okupljene kako je nastala slavna Coca-Colina bočica čiji je prepoznatljivi dizajn patentiran 1915. i koji je tijekom prošloga stoljeća zaslužio status ikone popularne kulture i narednih vikenda sve do kraja svibnja i predstaviti načine savršenog posluživanja Coca-Cole, najavili su glavni direktor Coca-Cole HBC Hrvatska Mircea Draja i predsjednik Uprave METRO-a Marc Carena.

Bila je to prigoda da Coca-Cola u suradnji s METRO-om predstavi i posebnu ponudu za kupce ugostiteljskoga prodajnog kanala. Svi, naime, koji tijekom travnja i svibnja kupe pet ili više sanduka Coca-Cole u staklenoj ambalaži u METRO-u dobit će komplet za poticanje prodaje – magnetni otvarač i magnete koji različite dizajne čepova boca pretvaraju u jedinstvene Coca-Coline magnete.

Dvojica su direktora potvrdila da je nova suradnja potvrda tradicionalno dobrih odnosa te prilika za dodatnu gradnju prilagođenih prodajnih akcija za kupce i potrošače.

Autor: Poslovni.hr
20. travanj 2015. u 13:10
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close