Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Koje su najjače rastuće društvene mreže i kako iskoristiti njihov potencijal?

Autor: Poslovni.hr
13. travanj 2015. u 09:00
Podijeli članak —
Foto: PR

Social Media Marketing – SMM, oblik je internetskog marketinga koji korisnicima društvenih mreža prenosi ciljanu marketinšku poruku.

Social Media Marketing – SMM, oblik je internetskog marketinga koji korisnicima društvenih mreža prenosi ciljanu marketinšku poruku. Svjetski su marketinški stručnjaci odavno prepoznali društvene mreže kao mjesta virtualnog susreta potencijalnih klijenata s porukama koje im se ciljano mogu slati. Tvrtke svojim svakodnevnim sudjelovanjem osnažuju svoj vizualni identitet, stvaraju povjerenje i bliskost, te aktivno komuniciraju s ostalim korisnicima, što u konačnici vodi do veće posjećenosti web stanice, boljeg smještaja na tražilicama, kao i do povjerenja kupaca.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Kako se snaći u tome, kako uspješno poslovati i kako od društvenih mreža napraviti moćnog saveznika naučit ćete na seminaru SMM – Marketing na društvenim mrežama, koji će se u organizaciji Mirakul Edukacijskog centra  održati 23. i 24. travnja.

Social Media Marketing – SMM, oblik je internetskog marketinga koji korisnicima društvenih mreža prenosi ciljanu marketinšku poruku. Svjetski su marketinški stručnjaci odavno prepoznali društvene mreže kao mjesta virtualnog susreta potencijalnih klijenata s porukama koje im se ciljano mogu slati. Tvrtke svojim svakodnevnim sudjelovanjem osnažuju svoj vizualni identitet, stvaraju povjerenje i bliskost, te aktivno komuniciraju s ostalim korisnicima, što u konačnici vodi do veće posjećenosti web stanice, boljeg smještaja na tražilicama, kao i do povjerenja kupaca.

Kako se snaći u tome, kako uspješno poslovati i kako od društvenih mreža napraviti moćnog saveznika naučit ćete na seminaru SMM – Marketing na društvenim mrežama, koji će se u organizaciji Mirakul Edukacijskog centra  održati 23. i 24. travnja.

Prvi dan seminara polaznici će saznati koje su najsnažnije rastuće društvene mreže, kako se koja od njih i u koju svrhu koristi te gdje bi njihova tvrtka mogla imati najveće koristi ispravnim korištenjem društvenih mreža. 

Drugi dan, na radionicama za Facebook polaznici će naučiti kako kreirati profil, page, event i oglas pomoću Facebooka, polaznici će također saznati tko i kako koristi LinkedIn, YouTube i Google+.

Cilj seminara je polaznike naučiti koja je društvena mreža za njih optimalna, kako će na njoj postići najbolje rezultate, kako mjeriti povratne efekte marketinške aktivnosti na društvenim mrežama te kako aktivnosti koje rade na društvenim mrežama mogu kapitalizirati. Sve to naučit će koristeći besplatno dostupne alate na Internetu za koje možda nisu ili jesu čuli, ali ih do sada nisu znali koristiti. 

Seminar i radionica će se održati u Zagrebu – FORUM Zagreb, a sve dodatne informacije možete pogledati na web stranicama.

Community manager Akademija – upis nove generacije

Seminar Marketing na društvenim mrežama je ujedno i prvi modul specijalističkog programa Community manager Akademija. Community management Akademija sastoji se od 3 modula ukupnog trajanja 60 školskih sati, a trajanje svakog modula je 20 školskih sati. 

Administriranje profila na društvenim mrežama dignut će se na višu razinu. Polaznici će naučiti osmišljavati, aktivirati i optimizirati Facebook oglas kao najučinkovitiji način kreiranja zajednice fanova. Naučit će koristiti i statističke podatke koje nudi Facebook, a koji su nezaobilazno sredstvo pri analizi uspješnosti pojedine fan stranice, te naučiti na koji se način i kojim mehanizmima provode nagradne igre i natječaji, kao i sva pravila koja pritom treba poštivati.

Više o Akademiji možete saznati na službenim web stranicama.

Autor: Poslovni.hr
13. travanj 2015. u 09:00
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close