Živimo u 2017. godini, dobu koje je u starim SF filmovima bilo predstavljano dalekom budućnošću. Nemamo leteće aute i kako se čini, nećemo ni imati, ali imamo search, cloud, transfer, drive, chat, like, follow i ostale alate koji omogućuju brži protok informacija. Je li nam tehnologija donijela bolju kvalitetu života? Ovisi o kutu gledanja.
Porast razvoja tehnologije i korištenja tehnoloških rješenja utječe na poslovnu produktivnost, budući da naviranje trendova i kanala komunikacije dovodi do vremenski sve zahtjevnijeg i pozornijeg vaganja poslovnih odluka, što stavlja naglasak na samopouzdano vođenje teama i kvalitetno i pravovremeno odlučivanje. Programske nadogradnje, nove platforme, mreže i samim time neizbježne nove situacije usporavaju poslovne procese, što zahtijeva puno fokusa i kontinuiranog treninga. Stoga možemo reći da je pravi izazov današnje prodaje istovremena prilagodba tržištu i kupcu, koji je i sam u procesu prilagodbe sve većem broju informacija koji do njega dopiru. Sve navedeno dovelo je do toga da odrasle osobe, ukoliko uopće percipiraju reklamu, pjesmu ili video, daju točno 3 sekunde prilike za subjektivnu prosudbu isplati li se nastaviti sa slušanjem i/ili gledanjem, dok najnovije generacije, posebice pripadnici tzv. „Z generacije“ (oni koji su u potpunosti odrasli uz Internet i pametne telefone), u velikoj mjeri pokazuju i još rezultate slabije moći zadržavanja pažnje.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu