Pojavom Interneta i marketing je doživio veliku transformaciju. Nekada specijalna ili rubna područja marketinga (viralni marketing, guerilla marketing) danas su korištenjem društvenih mreža, poglavito kombinacijom YouTube+Facebook, postigla gledanost koja je bila nezamisliva prije 3-4 godine. Pomoću Interneta nerijetko možete postići porast gledanosti od nekoliko milijuna u samo tjedan-dva.
Na seminaru 'Integrirana marketinška komunikacija na Internetu', koji će se u organizaciji Mirakul Edukacijskog centra održati 27. veljače, obradit će se osnovni elementi koje takve uspješnice moraju sadržavati kako bi i polaznici naučili koristiti viralne i guerilla elemente u svojim promocijama.
Cilj seminara je pojasniti, približiti i ohrabriti ideje i uporabu načela integrirane marketinške komunikacije u svakodnevnom marketinškom i prodajnom procesu. Uvažavajući klasične, dokazane metode, pojačane novim komunikacijskim paradigmama i kanalima, seminar će polaznike informirati o glavnim novim medijima, principima online poslovanja i komunikacije, odnosima s javnošću i korištenju novih medija za izgradnju branda, povećanje lojalnosti i komunikaciju s korisnicima, potencijalnim kupcima.
Sadržaj seminara:
- Ideja i poimanje komunikacije
- IMM – Integrirana marketinška komunikacija
- Elementi, procesi i ideje IMM-a
- Izravni oblici IMM-a korištenjem novih medija – Interneta
- Društvene mreže, marketing na njima i veza s IMM
- Media i marketing mix u kontekstu IMM-a i novih medija
- Dva čarobna slova: PR
- Kako kroz odnose s javnošću graditi brand, identitet i lojalnost
- Razvoj kupca / korisnika / klijenta
- Analitika i mjerenja komunikacije, procjena uspjeha
Seminar je namijenjen voditeljima prodaje i marketinga, zaposlenicima u marketinškim agencijama i marketinškim odjelima tvrtaka, vlasnicima malih i srednjih tvrtaka, komercijalistima te svima koji žele poboljšati prodajne vještine i znanje, kao i svima koji se u radu susreću s izazovima prodaje i marketinga, osobito u kontekstu novih medija i Interneta. Seminar nudi i važan dio vezan uz odnose s javnošću (PR) i upravljanje brandom, s posebnim naglaskom na nove, internetske medije i kanale komunikacije.
Seminar i radionica će se održati u Zagrebu – FORUM Zagreb, a sve dodatne informacije možete pogledati na web stranicama www.mirakul.hr/edukacijski-centar/seminari/integrirana-marketinska-komunikacija-zagreb/.
Internet marketing Akademija – upis nove generacije
Seminar 'Integrirana marketinška komunikacija na Internetu' je ujedno i 1. modul specijalističkog edukacijskog programa Internet marketing Akademija. Internet marketing Akademija sastoji se od 10 modula ukupnog trajanja 100 nastavnih sati, a trajanje programa je od 27. veljače do 23. listopada 2015. godine.
Akademija će pružiti polaznicima sveobuhvatna znanja iz područja marketinga i prodaje putem Interneta, s detaljno pojašnjenim svim potrebnim tehnikama i alatima koji će ih osposobiti za kvalitetno upravljanje ciljanim marketinškim kampanjama. Mirakul Edukacijski centar do sada je iz područja Internet marketinga educirao preko tisuću polaznika iz vodećih hrvatskih tvrtaka i institucija, a prosjek ocjena svih seminara je iznad 4,5 – što je dokaz kvalitete programa i ispunjenih očekivanja polaznika.
Upisi na program traju do 24. veljače, a više informacija o svim modulima, predavačima i uvjetima upisa možete saznati na službenim web stranicama www.mirakul.hr/edukacijski-centar/internet-marketing-akademija.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu