Beko, drugi najveći brend bijele tehnike u Europi, koji je na hrvatskom tržištu prisutan deset godina, predstavio je proizvodne novitete na međunarodnoj konferenciji za partnere u zagrebačkom muzeju Mimara. Orhan Sayman – regionalni direktor direktne prodaje Arcelik grupe za Europu i Ameriku okupljenima je predstavio novi Beko asortiman te i ključna sponzorska partnerstva sa svjetski poznatim nogometnim klubom FC Barcelona te Eurobasketom 2015, čija će se grupna faza igrati u Zagrebu. Program je moderirala Iva Šulentić, a zanimljiv interaktivni nogometni nastup “Join our dream” održao je nogometni freestyle izvođač Miran Pirner.
Kupci će tako od sada moći uživati u pogodnostima tehnološki naprednih kućanskih uređaja iz bogatog Beko asortimana. Zahvaljujući strateškom partnerstvu s vodećim maloprodajnim lancem bijele tehnike Elipsom, nova generacija Beko proizvoda dostupna je stanovnicima svih gradova u Hrvatskoj. Beko kućanski uređaji dostupni su u više od 100 zemalja svijeta, a na hrvatskom tržištu dolaze uz petogodišnju garanciju. Danas je Beko među prva tri brenda bijele tehnike u Hrvatskoj, istu poziciju drži i u balkanskoj regiji, dok je na slovenskom tržištu na drugom mjestu. Udio tvrtke Beko na hrvatskom tržištu bijele tehnike iznosi 18 posto.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu