Zalando, vodeća europska internetska platforma za modu i stil života uvodi nove poslovne modele i prakse kružnosti koje će obuhvatiti cijeli životni ciklus proizvoda. Kao dio svoje strategije održivosti do.MORE kompanija se obvezala na primjenu načela kružnosti i produljenje vijeka trajanja najmanje 50 milijuna modnih proizvoda do 2023. godine. Dok modna industrija funkcionira linearno (uzmi – napravi – uporabi – baci), Zalando svojim novim inicijativama nastoji napraviti prijelaz prema kružnom sustavu cjelovitim redizajnom svakog koraka životnog ciklusa proizvoda: dizajn i proizvodnja – uporaba – ponovna uporaba – zatvaranje petlje. Od dizajniranja za kružnost kroz kolekciju „redeZIGN for circularity”, do pilot-projekta popravaka, stalnog povećanja ponude posjedovanih artikala, razvoja platforme otvorenog koda za gospodarenje tekstilnim otpadom u sklopu projekta Sorting For Circularity (sortiranje za cirkularnost) s platformom Fashion for Good: Zalandova strategija nastoji pronaći rješenja za cijeli spektar izazova u industriji koji uključuju kupce, robne marke i partnere.


Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu