Nagrađivanje, razvoj i motivacija zaposlenika 18.10.2017.

Autor: Poslovni.hr , 04. listopad 2017. u 23:45
Foto: PCZ

U tijeku su last minute prijave uz akcijsku cijenu 1+1GRATIS. Ponuda traje od 10.10.2017. do popunjenja mjesta. Uz jednu kupljenu kotizaciju po redovnoj cijeni, drugu kotizaciju dobijete gratis.

Uspješno upravljanje poduzećem i zaposlenicima nikad nije bilo lakše uz savjete Poslovnog dnevnika. Veliki izazov menadžera predstavlja upravljanje ljudima unutar poduzeća.  

Kvalitetan sustav upravljanja radnim učinkom donosi višestruke dobrobiti cijeloj organizaciji. Osigurava jasnoću u prenošenju strateških ciljeva organizacije do svakog zaposlenika ukoliko zaposlenici imaju kvalitetno postavljene ciljeve i sustav koji prati njihovu realizaciju, točno znaju koja su njihova zaduženja i odgovornosti u ostvarenju organizacijskih ciljeva te koliko su blizu njihovu ostvarenju. Također, praćenjem zaposlenika može se sustavno djelovati na povećanje kompetencija zaposlenika.  Svrha seminara je steći pregled ključnih točaka o kojima treba voditi računa prilikom uvođenja sustava upravljanja radnim učinkom u organizaciju.

Nagrađivanje, razvoj i motivacija zaposlenika. Kako mjeriti i evaluirati radni učinak zaposlenika? Ukoliko želite postaviti sustav u kojem ćete moći pratiti učinak zaposlenika u Vašoj organizaciji – pridružite nam se na seminaru! 

Koje teme možete očekivati i što ćemo naučiti:

  • upravljati radnim učinkom zaposlenika
  • koja je veza između strategije poduzeća i ciljeva koje postavljate zaposlenicima
  • kako kvaliteno postaviti ciljeve i kako pratiti (mjeriti) njihovu realizaciju
  • nagrađivanje te razvoj karijere zaposlenika
  • kako dati i kako primiti povratnu informaciju zaposlenicima
  • koje kompetencije treba imati rukovoditelj za uspješno upravljanje zaposlenicima
  • trendovi u upravljanju radnim učinkom, kako to rade uspješni manageri, voditelji, direktori

AGENDA

10:00-11:15 Što je sustav upravljanja radnim učinkom? Povezanost strategije s ciljevima zaposlenika Što su ciljevi, kompetencije i standardi
11:15-11:30 Pauza za kavu
11:30-13:00 Kako kvalitetno postaviti ciljeve i kako pratiti (mjeriti) njihovu realizaciju Kako dati i kako primiti povratnu informaciju Kako voditi evaluacijske razgovore
13:00-13:45 Pauza za ručak
13:45-15:00 Nagrađivanje i razvoj karijere zaposlenika Kompetencije rukovoditelja za uspješno upravljanje radnim učinkom
15:00-15:10 Pauza za kavu
15:10-16:00 Trendovi u upravljanju radnim učinkom

Vaši zaposlenici predstavljaju Vašu tvrtku. Vaš uspjeh ovisi upravo o njima. Postavite kvalitetan sustav upravljanja radnim učinkom zaposlenika. 

Kome je seminar namijenjen?

Seminar je namijenjen svima koji žele znati više o ovoj temi te planiraju uvesti sustav upravljanja radnim učinkom u svoju organizaciju:

  • vlasnicima poduzeća te članovima Uprava
  • menadžementu svih razina
  • voditeljima odjela i timova
  • zaposlenicima u odjelu ljudskih potencijala

Naziv seminara: "Upravljanje radnim učinkom zaposlenika"

Datum održavanja: 18.10.2017.  

Trajanje treninga i satnica: Trening se održava u trajanju od 10.00 do 16.00 sati, s pauzom za ručak u trajanju od sat vremena, te dvije kraće pauze tijekom dana.

Mjesto održavanja: Oreškovićeva 6h/1, Zagreb (dvorana Večernji list – Poslovni dnevnik)

Kolika je vaša investicija:

Redovna cijena kotizacije iznosi 1.450 kn + PDV. 
Za rane prijave i uplate do 4.10.2017. cijena kotizacije iznosi 1.000 kn + PDV.  
U cijenu kotizacije su uključeni svi radni materijali potrebni za sudjelovanje na seminaru, potvrda o sudjelovanju i ručak u restoranu.

Kako se prijaviti na seminar?

Želite li se prijaviti za sudjelovanje u seminaru, molimo vas da ispunite online formu ispod teksta . Po zaprimljenoj prijavi poslat ćemo vam predračun za plaćanje kotizacije. Dokaz o plaćenoj kotizaciji potrebno je poslati do 17.10.2017. na email: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr kako biste osigurali svoje mjesto na seminaru. Račun ćete dobiti nakon održanog seminara.

ORGANIZATOR seminara: Večernji list d.o.o. – Poslovni dnevnik

Predavač: Ivana Zvrko, mag.edu. i Hana Dužević

Ivana Zvrko direktor je konzultantske tvrtke ADIZ www.adiz.hr za poslovne edukacije. Diplomirala je na Filozofskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu i stekla zvanje magistre edukacije. Pohađa poslijediplomski studij Organizacija i Management na Ekonomskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu. Tijekom dugogodišnje karijere radila je kao rukovoditelj prodajnih edukacija za sve kanale prodaje u Hrvatskom Telekomu, prodajnih trenera, projektnih i procesnih menadžera u prodaji. Ima bogato međunarodno iskustvo u Deutsche Telekomu u upravljanju kvalitetom prodajnih edukacija u Europi i implementaciji regionalnih projekata u prodaji. 

Hana Dužević je magistra psihologije i edukacije psihologije te plesni pedagog. Završila je diplomski studij psihologije na Filozofskom fakultetu u Zagrebu, stekavši praksu u Atlantic Grupi. Radila je kao  stručnjak za razvoj ljudskih potencijala u Hrvatskoj lutriji, u procesu selekcije zaposlenika, mentoriranja, upravljanja procesom radne uspješnosti, sustava motiviranja i nagrađivanja zaposlenika i timova, razvoja i edukacije. 

Organizator seminara: Poslovni dnevnik/Večernji list

Za dodatne informacije obratite nam se s povjerenjem! 

Tel: + 385 1 6326 085
e-mail: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr

Popis svih seminara potražite na web stranici www.poslovni.hr/seminari/

Komentirajte prvi

New Report

Close