Danas nema poduzetnika koji ne prodaje putem telefona. Čak i kad mislite da samo „razgovarate“ s kupcima, Vi zapravo uvjeravate korisnika da kupi Vaš proizvod ili uslugu. A ne Vaše konkurencije, jer Vaš asortiman je uvijek bolji, samo to kupci još uvijek ne znaju…
Ili kad odgovarate na njihove informativne upite. Ili rješavate reklamaciju. Kad god razgovaramo s nekim, našim poslovnim klijentima ili privatnim korisnicima, uvijek ih pokušavamo zainteresirati za ono što nudimo. Imali mi pritom Pozivni centar sa stotinu agenata ili samo jedan telefon, svrha je uvijek ista. Prodaja. Veći prihod. Profit!

Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Bilo bi dobro obraditi teme uvjeta rada u Hrvatskim pozivnim centrima. Isto tako bi preporucio za seminar nekoga tko se zaista bavi prodajom preko telefona, npr. Ari Galper ili nekoga od iz Studio Moderne. Uz dužno poštovanje ali gospođa kao trener u telekomunikacijskom sektoru nije relevantna za sva područja prodaje putem telefona, pogotovo Hrvatski telekom koji nema razvijene kvalitetne prodajne dijaloge, samim time što imaju veliku fluktaciju studenata i tvrtki koje prodaju u njihovo ime. Jedna od tema bi svakako mogla biti prodajna tehnika Meritus Plus-a u ime HT-a, možda gospođa predavač zna više o tome.
Uključite se u raspravu