Kako zadržati kupce i povećati zaradu 10.10.2017.

Autor: Poslovni.hr , 01. siječanj 2017. u 10:34
Foto: Fotolia

U tijeku su last minute prijave uz akcijsku cijenu 1+1GRATIS. Ponuda traje od 27.9.2017. do popunjenja mjesta. Uz jednu kupljenu kotizaciju po redovnoj cijeni, drugu kotizaciju dobijete gratis.

Kupci koje zadržite tijekom cijelog životnog ciklusa Vaše tvrtke ključni su za razvoj i rast poslovanja.

Zašto je važno upravljati odnosima s kupcima? Zašto morate imati dobru korisničku podršku? Što nas sprečava u pružanju dobre korisničke podrške?

Postoje 3 uobičajena razloga za to:

  1. Tvrtke teško mogu percipirati svoju uslugu ‘kroz oči’ klijenata
  2. Tvrtke ne razrade detalje svoje usluge/ponude prema klijentima
  3. Tvrtke se obično fokusiraju na pojedinačne transakcije s klijentima, umjesto promišljanja o tome koju vrijednost bi neki klijent mogao dugoročno donijeti. 

Dobra korisnička podrška garantira povećanje prodaje i lojalnost kupaca, što dugoročno vodi visokoj profitabilnosti. Gdje ste trenutno, a gdje biste htjeli biti? Napravite plan poboljšanja.

Pokazati ćemo vam kako na jednostavan i praktičan naćin izračunati financijske benefite koje imate zahvaljujući vašim cjeloživotnim, idealnim kupcima i kako razraditi plan za povećanje broja dugogodišnjih klijenata. Značajno povećajte dobit Vaše tvrtke, uz praktične savjete naših stručnjaka.

U vrijeme kad je tržište zasićeno proizvodima i uslugama, potreban je dodatni angažman kako bi kupci odabrali baš vaš proizvod i ostali vjerni vašim uslugama. Njegovanjem dobrih poslovnih odnosa s kupcima ostvarite dodatne benefite za prodajni rezultat. Planirajte dugoročno, jer su tako prinosi puno veći.  Zadovoljan klijent je lojalan i profitabilan. Donosimo odgovore na pitanja:

  • Kako kupci vide vaš proizvod/uslugu?
  • Koje karakteristike vašeg proizvoda/usluge kupci žele?
  • Kako kupci razmišljaju?
  • Tko su vaši ključni kupci?
  • Imate li dobru korisničku podršku?
  • Kako razviti lojalnost i vjernost kupaca?
  • Kako napraviti plan za povećanje broja dugogodišnjih klijenata?

Kome je seminar namijenjen? Radionica je namijenjena direktorima i vlasnicima malih i srednjih poduzeća, osobama u tvrtkama koje svakodnevno moraju odnositi odluke i razvijati se kao vođe u svom poslu.

Naziv seminara: "Povećajte broj svojih dugogodišnjih kupaca"

Datum održavanja: 10.10.2017.  

Mjesto održavanja: Oreškovićeva 6h/1, Zagreb (dvorana Večernji list – Poslovni dnevnik)

Trajanje treninga i satnica: Trening se održava u trajanju od 9.00 do 16.00 sati, s pauzom za ručak u trajanju od sat vremena, te dvije kraće pauze tijekom dana.

Kolika je vaša investicija:

Redovna cijena kotizacije iznosi 1.450 kn + PDV.  
Cijena kotizacije za rane prijave i uplate do 26.9.2017. iznosi 1.000 kn + PDV.  
U cijenu kotizacije su uključeni svi radni materijali potrebni za sudjelovanje na seminaru i potvrda o sudjelovanju.

Kako se prijaviti na seminar?

Želite li se prijaviti za sudjelovanje u seminaru, molimo vas da ispunite online formu ispod teksta. Po zaprimljenoj prijavi poslat ćemo vam predračun za plaćanje kotizacije. Dokaz o plaćenoj kotizaciji potrebno je poslati do 9.10.2017. na email: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr kako biste osigurali svoje mjesto na seminaru. Račun ćete dobiti nakon održanog seminara.

ORGANIZATOR seminara: Večernji list d.o.o. – Poslovni dnevnik

Predavačica: 

Mr.sc. Ivana Radić završila je četverogodišnji studij filozofije i hrvatske kulture na Hrvatskim studijima Sveučilišta u Zagrebu. Nakon završetka studija upisala je poslijediplomski znanstveni studij Teorija i politika marketinga na Ekonomskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu. Karijeru je započela u velikoj građevinskog firmi u Zagrebu gdje sam se u početku bavila pripremom velikih međunarodnih projekata. Dugogodišnje iskustvo u komunikaciji sa stranim investitorima, ulagačima te financijskom javnošću bilo je jedna od stepenica njenog razvoja u području poslovanja i komunikacija. Nakon 11 godina provedenih u korporaciji odlučila  se za poslovni pothvat – osnivanje vlastite tvrtke. Kao licencirani coach prema Alpha metodi te regionalni direktor Alpha grupe za jugoistočnu Europu bavi se coachingom direktora malih i srednjih tvrtki kojima pomaže da unutar dvije godine udvostruče vrijednost svoje tvrtke primjenjujući provjerenu metodu. Članovi Alpha grupe su unutar dvije godine povećali prodaju, riješili izazove u međuljudskim odnosima i timovima, dodatno osnažili svoju tržišnu poziciju, razvili svoje liderske sposobnosti, optimizirali poslovanje i dr.

Organizator seminara: Poslovni dnevnik/Večernji list

Za dodatne informacije obratite nam se s povjerenjem! 

Tel: + 385 1 6326 085
e-mail: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr

Popis svih seminara potražite na web stranici www.poslovni.hr/seminari/

Komentirajte prvi

New Report

Close