Ako razmislite koja je razlika između osrednjih i najboljih javnih govornika brzo ćete doći do zaključka da su to njihove priče ispričane na način koji inspirira, potiče i koje pamtite.
Na ovom ćemo treningu naučiti kako pronaći, strukturirati i ispričati priče kojima poruke prenosimo na način na koji ih slušatelji vole primati. Evolucijski i neurološki smo uvjetovani da su nam dobre priče zanimljivije od drugih oblika komunikacije: od 200 000 godina povijesti modernog čovjeka o samo zadnjih nekoliko tisuća postoje pisani tragovi. Svo ostalo znanje sabirano je i prenošeno putem priča, legendi i mitova.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu