Konstruktivno rješavanje konflikta u timu 5.5.2017.

Autor: Poslovni.hr , 20. travanj 2017. u 13:58
Foto: Fotolia

Ukoliko se većina vašeg radnog dana svodi na rješavanje pritužbi zaposlenika, ogovaranja i nezadovoljstvo zaposlenika unutar odjela, potreban vam je trening kako biste se fokusirali na glavne menadžerske zadatke odnosno dugoročno upravljanje poduzećem.  

 Konflikti na poslu štete imidžu poduzeća

Svaki menadžer mora znati kako voditi timove i upravljati zaposlenicima i konfliktima unutar tima.

Na ovom seminaru naučit ćete što sve uzrokuje konflikte, dovodi do sukoba te kako reagirati na njih.

Kroz interaktivne vježbe primijenit ćete komunikacijske alate koji će vam pomoći da poboljšate međusobnu suradnju timova, izgradite kulturu pozitivnog natjecanja i timske suradnje, kako bi što kvalitetnije ostvarili sinergiju potrebnu za ostvarenje vaših poslovnih ciljeva.

Zašto investirati u edukaciju? Polaznici seminara će naučiti učinkovito i efikasno upravljati konfliktima na radnom mjestu tako da ih se anticipira, procijeni potencijalni rizik i upravlja konfliktima – izbjegava gdje je to moguće, kontrolira kad god je to moguće (svojim i tuđim emocijama) i sanira posljedice čim je prije moguće.

Cilj edukacije je razumjeti što su konflikti i što s njima? Koje su tehnike rješavanja sukoba s kolegom, u timu, sa šefom? Koji su komunikacijski alati za konstruktivno upravljanje sukobima i kako postati dobar medijator? Na ovom treningu saznat ćete kako konfliktnu situaciju na poslu asertivnom komunikacijom možete vješto preokrenuti u pozitivnu suradnju.

Koje su teme?

  • učinkovito vođenje tima
  • što su konflikti na radnom mjestu: izvorišta, vrste, dinamika i faze
  • stilovi ponašanja u konfliktima i komunikacija
  • kako spriječiti nastajanje konfliktnih situacija
  • strategije rješavanja konflikata korak po korak
  • komunikacijske tehnike i alati
  • davanje i primanje povratne informacije
  • medijacija: kako posredovati u rješavanju sukoba drugih
  • poticanje suradnje u timu

Kome je ovaj seminar namijenjen?

Voditeljima, menagerima, direktorima, rukovoditeljima odjela i svima onima koji u svom svakodnevnom radu moraju surađivati s drugim kolegama, timom ili su u kontaktu s korisnicima. Svima kojima poslovni uspjeh ovisi o uspješnom nošenju s izazovnim konfliktnim situacijama.

Naziv seminara: Konstruktivno rješavanje sukoba i konflikta 

Mjesto i vrijeme održavanja: 5. svibnja 2017. s početkom od 10 do 17 sati, Oreškovićeva 6h/1, Zagreb

Kolika je cijena kotizacije?

Cijena kotizacije za prijave do 21. travnja 2017. iznosi 1.000 kn + PDV.  Redovna cijena kotizacije od 22. travnja 2017. iznosi 1450kn + PDV. U cijenu kotizacije su uključeni svi radni materijali potrebni za sudjelovanje na seminaru i potvrda o sudjelovanju.

Kako se prijaviti na seminar?

Želite li se prijaviti za sudjelovanje u seminaru, molimo vas da nam pošaljete ispunjenu prijavnicuna e-mail adresu: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr ili da ispunite online formu ispod teksta najkasnije do 4. svibnja 2017. Po zaprimljenoj prijavi poslat ćemo vam predračun za plaćanje kotizacije. Dokaz o plaćenoj kotizaciji potrebno je poslati najkasnije do 4. svibnja 2017. na email: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr kako biste osigurali svoje mjesto na seminaru. Račun ćete dobiti nakon održanog seminara.

ORGANIZATOR seminara: Poslovni dnevnik  – Večernji list d.o.o.

Predavač: Ivana Zvrko, mag.edu.

Ivana Zvrko partner je i direktor konzultantske tvrtke ADIZ www.adiz.hr za poslovne edukacije. Diplomirala je na Filozofskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu i stekla zvanje magistre edukacije. Pohađa poslijediplomski studij Organizacija i Management na Ekonomskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu. Tijekom dugogodišnje karijere radila je kao rukovoditelj prodajnih edukacija za sve kanale prodaje u Hrvatskom Telekomu, prodajnih trenera, projektnih i procesnih menadžera u prodaji. Članica je mnogih stručnih i profesionalnih udruženja i organizacija, kao što su HRCentar – strukovna udruga djelatnika u upravljanju ljudskim resursima, CCBN Kanadsko-hrvatske poslovne mreže i druge. Ima bogato međunarodno iskustvo u Deutsche Telekomu u upravljanju kvalitetom prodajnih edukacija u Europi i implementaciji regionalnih projekata u prodaji. 

Organizator seminara: Poslovni dnevnik / Večernji list d.o.o.

Za dodatne informacije i organizaciju internog treninga obratite nam se s povjerenjem! 

Tel: + 385 1 6326 085
e-mail: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr

Popis svih seminara potražite na web stranici www.poslovni.hr/seminari/

 

Iskustva polaznika:

"Tema je aktualna jer su to situacije koje svakodnevno susrećemo na poslu."
"Predavačica ima puno iskustva i dobro prenosi polaznicima"
"Odlična organizacija seminara"
"Odmah ću primjeniti naučeno"
"Seminar je izvrstan jer smo imali primjere iz prakse."
"Super predavačica, svaka pohvala"
"Puno primjera i vježbe, odlično"
"Pogađa u srž."

Kako upravljati konfliktnim zaposlenicima?

Komentirajte prvi

New Report

Close