Konstruktivno rješavanje sukoba u timu

Autor: Poslovni.hr , 16. siječanj 2019. u 12:41
Foto: Fotolia

Konflikti su normalna pojava u procesu timskog rada??

Svaki menadžer mora znati kako voditi timove i upravljati zaposlenicima i konfliktima unutar tima. Konflikti mogu:

  • negativno utjecati na poslovni rezultat,
  • narušiti dobre odnose unutar tima,
  • smanjiti motivaciju članova unutar tima,
  • onemogućiti ostvarivanje ciljeva tima.

Konflikte ne možemo spriječiti, ali moramo naučiti njima upravljati.

Kroz interaktivne vježbe primijenit ćete komunikacijske alate koji će vam pomoći da poboljšate međusobnu suradnju timova, izgradite kulturu pozitivnog natjecanja i timske suradnje, kako bi što kvalitetnije ostvarili sinergiju potrebnu za ostvarenje vaših poslovnih ciljeva.

Zašto investirati u edukaciju? Polaznici seminara će naučiti učinkovito i efikasno upravljati konfliktima na radnom mjestu tako da ih se anticipira, procijeni potencijalni rizik i upravlja konfliktima – izbjegava gdje je to moguće, kontrolira kad god je to moguće (svojim i tuđim emocijama) i sanira posljedice čim je prije moguće.

Cilj edukacije je razumjeti što su konflikti i što s njima? Koje su tehnike rješavanja sukoba s kolegom, u timu, sa šefom? Koji su komunikacijski alati za konstruktivno upravljanje sukobima i kako postati dobar medijator? Na ovom treningu saznat ćete kako konfliktnu situaciju na poslu asertivnom komunikacijom možete vješto preokrenuti u pozitivnu suradnju.

Koje su teme?

  • učinkovito vođenje tima i sinergija u timu
  • što su konflikti na radnom mjestu: izvorišta, vrste, dinamika i faze
  • stilovi ponašanja u konfliktima i komunikacija
  • kako spriječiti nastajanje konfliktnih situacija
  • strategije rješavanja konflikata korak po korak
  • komunikacijske tehnike i alati
  • davanje i primanje povratne informacije članovima tima
  • medijacija: kako posredovati u rješavanju sukoba drugih
  • poticanje suradnje u timu

Kome je ovaj seminar namijenjen?
Voditeljima, Managerima, direktorima, rukovoditeljima odjela i svima onima koji u svom svakodnevnom radu moraju surađivati s drugim kolegama, timom ili su u kontaktu s korisnicima. Svima kojima poslovni uspjeh ovisi o uspješnom nošenju s izazovnim situacijama.

AGENDA
10:00-11:30 
Što su konflikti na radnom mjestu općenito: izvori, vrste, dinamika i faze
Kako spriječiti nastajanje konfliktnih situacija
Stilovi ponašanja u konfliktima i komunikacija
11:30-11:45 Pauza za kavu
11:45-13:15 
Strategije prevencije i rješavanja konflikata
Komunikacijske tehnike i alati
Davanje i primanje povratne informacije
13:15-14:15 Pauza za ručak
14:00-16:00  Medijacija: kako posredovati u rješavanju sukoba drugih Poticanje suradnje u timu 

Naziv seminara: "Konstruktivno rješavanje sukoba u timu"

Datum održavanja: na upit

Trajanje treninga i satnica: Trening se održava u trajanju od 10.00 do 16.00 sati, s pauzom za ručak u trajanju od sat vremena, te dvije kraće pauze tijekom dana.

ORGANIZATOR SEMINARA: Večernji list d.o.o. – Poslovni dnevnik 

Predavačica: Ivana Zvrko, mag.edu. 

O PREDAVAČICI:
Ivana Zvrko partner je i direktor konzultantske tvrtke ADIZ www.adiz.hr za poslovne edukacije. Diplomirala je na Filozofskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu i stekla zvanje magistre edukacije. Pohađa poslijediplomski studij Organizacija i Management na Ekonomskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu. Tijekom dugogodišnje karijere radila je kao menadžer prodajnih predstavnika za poslovne korisnike u Hrvatskom Telekomu, edukacija za sve kanale prodaje, prodajnih trenera, projektnih i procesnih menadžera u prodaji. Ima bogato međunarodno iskustvo u Deutsche Telekomu u upravljanju kvalitetom edukacija u Europi i implementaciji regionalnih projekata. Članica je mnogih stručnih i profesionalnih udruženja i organizacija.

Organizator seminara: Večernji list d.o.o. – Poslovni dnevnik
Za dodatne informacije i organizaciju internog treninga obratite nam se s povjerenjem! 
Tel: + 385 1 6326 085
e-mail: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr
Popis svih seminara potražite na web stranici www.poslovni.hr/seminari/

Iskustva polaznika:
"Tema je aktualna jer su to situacije koje svakodnevno susrećemo na poslu."
"Predavačica ima puno iskustva i dobro prenosi polaznicima"
"Odlična organizacija seminara"
"Odmah ću primijeniti naučeno"
"Seminar je izvrstan jer smo imali primjere iz prakse."
"Super predavačica, svaka pohvala"
"Puno primjera i vježbe, odlično"
"Pogađa u srž."
"Odlična radionica, puno primjera i korisnih komentara od drugih polaznika iz grupe"

Komentirajte prvi

New Report

Close