100% hrvatska maska ‘Diši morski zrak’ kreće u osvajanje inozemnih tržišta, vrlo je specifična

Autor: Marta Duić , 02. lipanj 2021. u 11:49
Mislav Prpić, Sanja Gagulić i Ivana Domšić/Sanjin StrukiĆ/PIXSELL

Maska Diši morski zrak izašla je na tržište početkom godine, reakcije su odlične, kažu u tvrtki koja je u razvoj maske krenula još prije pandemije.

Salt and checker mlada je domaća tvrtka čiji je tim entuzijasta i medicinskih stručnjaka osmislio inovativan proizvod: masku s dodatkom soli.

“Diši morski zrak” je maska proizvedena u Hrvatskoj s ciljem da svi ‘okuse’ kako je to disati slani zrak s našega Jadrana.

Riješili zdravstvene teškoće

“Sama poslovna ideja rodila se prije šest godina. Potaknuti rješavanjem vlastitih zdravstvenih problema i izazova osmislili smo inovativan proizvod koji je u tom trenu nudio rješenje problema s kojim smo se suočili. Željeli smo omogućiti da blagodati udisanja slanog morskog zraka budu dostupne svima.

Posebno smo ponosni što smo uspjeli razviti i proizvesti 100 posto hrvatski proizvod. Ideja se rodila iz osobne potrebe kada nam je bliskoj osobi liječnik savjetovao dugotrajan boravak uz more zbog respiratornih problema.

To je potaknulo naša istraživanja i promišljana o utjecaju udisanja slanog zraka na zdravlje što nas je dovelo do slanih soba i konačno do ideje da stvorimo “portable slanu sobu”, kažu iz Salt and checkera. Kako objašnjavaju, tijekom razvoja proizvod je promijenio mnogo lica i tehničkih rješenja.

Proizvod se radi u Osijeku, ima sol utkanu između slojeva, kojih je četiri/Sanjin StrukiĆ/PIXSELL

Maska Diši morski zrak izašla je na tržište početkom 2021. godine, sadrži sol koja je utkana između slojeva kako bi se što bolje očuvale njena svojstva i kako bi njen učinak duže trajao. Maska je četveroslojna i dizajnirana tako da olakšava udisaje i izdisaje.

“U ovom dugom procesu naišli smo na mnogo zatvorenih vrata i nepremostivih izazova, ali smo isto tako malo po malo pronašli grupicu širokoumnih i ustrajnih ljudi koji su pomalo pomicali granice i doprinosili da današnji proizvod bude potpun i da ga ljudi sa zadovoljstvom koriste.

Naravno da je korona na naše poslovanje imala velik utjecaj, no naša je ideja i nastala prije pandemije i strategija i ciljevi koje smo postavili nisu ovisni o pandemiji.

Naš kreativni tim radi na proširenju asortimana i očekujemo početkom iduće godine izlazak novih proizvoda. Mi u Salt and checkeru zaljubljeni smo u čistu hrvatsku sol pa najavljujemo da će i novi proizvodi imati ovu poveznicu”, otkrili su iz Salt and checkera.

Spojili zelenu i plavu Hrvatsku

Za sada su ‘slane’ maske dostupne na njihovom webshopu i u ljekarnama diljem Hrvatske, a cijeli proizvodni proces odvija se upravo u našoj zemlji.

˝Ostvarili smo partnerski odnos s tvrtkom Sophy iz Osijeka koja je naš ekskluzivni proizvođač. To nam je posebno drago jer smo uspjeli povezati morsku, plavu Hrvatsku – sol za zelenom Hrvatskom – Slavonijom. Riječ je o renomiranom i stabilnom partneru koji je uz visoku stručnost i standarde pokazao fleksibilnost i kapacitete za proizvodnju”, ističu iz zagrebačke tvrtke.

Napominju kako su klijenti odmah shvatili proizvod i o čemu se radi i to im daje vjetar u leđa za daljnje poduzetničke pothvate i ideje.

“Prve su reakcije iznimno pozitivne i to nas jako veseli. U ovoj ranoj fazi uvođenja proizvoda osluškujemo doslovno svaku reakciju, procjenjujemo i dobivene informacije koristimo kako bi naš proizvod bio još bolji. Većina proizvoda danas se prodaje u Hrvatskoj, dok manji dio odlazi u zemlje EU.

Dio naših planova širenja odnosi se na inozemna tržišta i tu ulažemo puno napora. Ako je 2021. bila godina uvođenja maske Diši morski zrak na tržište Hrvatske, nadamo se da će 2022. biti godina inozemnih tržišta kada ćemo vidjeti rezultate današnjeg rada i ulaganja”, poručuju za kraj iz Salt and checkera.

Komentirajte prvi

New Report

Close