Zdravi napici stalni imperativ i izazov. Glavni uvjet – namirnice prve klase

Autor: Ivan Tominac , 05. rujan 2021. u 08:59
Sanja Dajak Matanović/SLOWLIVING.HR

Hladno prešani sokovi zagrebačke tvrtke Take Natural Juice nude prirodnu alternativu.

Zdravlje je, kažu, najveće bogatstvo, a prehrana je važan dio naše svakodnevice koji nam omogućuje bolje zdravlje i lakše koračanje njome.

Proizvodnjom zdravije alternative voćnih sokova bavi se i tvrtka Take Natural Juice iz Zagreba, a u razgovoru s vlasnicom Sanjom Dajak Matanović doznajemo kako je kod njih sve krenulo iz obitelji koja se prije više od 10 godina prebacila na zdravi način života.

Nadišli očekivane rezultate

Počelo je otvaranjem concept storea s profesionalnom kuhinjom u kojoj su se proizvodili sokovi, a nakon dobre povratne reakcije kupaca cijeli koncept poprimio je nove razmjere i postao posao kojim se ponosi cijela obitelj.

Zdravlje i poboljšanje kvalitete života su, dakle, bili glavni motivi pokretanja biznisa.

“Nudimo hladno prešane sokove bez dodatka šećera, umjetnih sladila, vode, pojačivača boje, konzervansa i svojevrsne kemije općenito. U ponudi trenutačno imamo 6 vrsta standardiziranih hladno prešanih sokova (svježih i kratkotrajno pasteriziranih), dvije vrste limunada, 3 vrste wellness shootera te 4 vrste smoothieja”, objašnjava Dajak Matanović.

S obzirom na to da je priča nadišla očekivane rezultate, investicije su bile logičan slijed aktivnosti, a iako su imali upita i o prodaji udjela poduzeća, takvo što im zasad nije u fokusu. Do sada su u poslovanje investirali oko 100 tisuća eura, a u planu je, kaže Dajak Matanović, i povlačenje sredstava iz EU fondova. Sve kako bi na koncu napravili još snažniji poslovni proizvodni zalet.

“Naši su sokovi svi hladno prešani od 1. klase povrća i voća te zadržavaju do 25% vlakana. Svježi sokovi imaju rok trajanja 5 dana, što se postiže savršenom mikrobiologijom i iznimnim oprezom i higijenskim perfekcionizmom u postupku proizvodnje.

Pasterizirani sokovi su obrađeni metodom brze pasterizacije (HTST) te šokirani i pakirani u boce, što omogućava rok trajanja i do 2 mjeseca, ovisno o staklenoj ili plastičnoj ambalaži, no sokovi i dalje spadaju u kategoriju svježeg proizvoda”, rekla je vlasnica Take Natural Juicea.

Svi uvjeti koje treba ispuniti, da bi se sokovi nazvali zdravima, ujedno su im, ističe, i izazovi s kojima se susreću u proizvodnji. Za svaki korak u proizvodnji, dodaje naša sugovornica, potrebni su mjeseci iščitavanja, istraživanja i traženja opcija za strojeve i proizvodnju. Međutim, s time također uspješno izlaze na kraj.

Ona opcija oko koje ne dvoje jest na koga staviti fokus kada je riječ o nabavi sirovina. Većinom su to domaći proizvođači i distributeri, no ovisno o godišnjem dobu i namirnici, za dobre sirovine zakorače i izvan granica Hrvatske.

“Ne postoji mali dobavljač ili OPG koji bi nas mogao cijelu godinu opskrbljivati dovoljnom količinom potrebnih sirovina, ali s nekima od njih imamo uspješnu i dugu suradnju. Ekološka aronija je npr. cijelu godinu domaća, jabuke pretežno isto tako, no recimo narančama porijeklo ovisi o sezoni, a primjerice ananas, đumbir i slične namirnice, koje se ne uzgajaju u našem podneblju, redovito su iz uvoza.

U proizvodnji koristimo povrće i voće 1. klase, te se svako vidljivo oštećenje na svakoj namirnici fizički uklanja. U sokove ulaze isključivo potpuno zdrave namirnice”, dodala je Dajak Matanović.

Mala revolucija usred covid krize

Cjelokupna proizvodnja im se trenutačno nalazi u Zagrebu, na zapadnom dijelu grada, a proizvodni pogoni protežu se veličinom na 120 četvornih metara. Nemaju zalihe, niti dugoročno skladištenje, vrlo su fleksibilni te su tome prilagodili i tim, koji ovisno o veličini narudžbi varira od 5 do 10 osoba po smjeni.

Proizvode je moguće pronaći na njihovu web shopu www.takenatural.eu, na policama trgovina zdrave hrane kao što su Priroda & društvo, Mr.Green u Splitu, Veronika Delikatese, Breza (Pet Bell), zatim na ‘to go’ odjelima velikih trgovačkih lanaca poput Spara i Interspara, Studenca, Konzuma i Kauflanda.

U ponudi su i delikatesnih pekarnica poput zagrebačkog Bread Cluba ili zadarske Kroštule, a osobito su ponosni na odličnu suradnju s našim najvećim lancem pekarnica Mlinarom.

“Proizvod na koji smo iznimno ponosni su naši Detox programi, a sastoje se od hladno prešanih sokova koji se konzumiraju prema određenim pravilima.

Našim detoxom postižu se izvrsni rezultati te smo njime napravili pravu malu revoluciju na tržištu i to baš u vrijeme najveće Covid krize”, zaključila je vlasnica tvornice sokova Take Natural Juice Sanja Dajak Matanović.

Komentari (1)
Pogledajte sve

Napici je najzdravije 🙂 pogotovo toploj 😉

New Report

Close