Zbog pandemije se ‘rađa’ prva domaća platforma za online evente

Autor: Lucija Špiljak , 27. rujan 2020. u 09:22
Foto: Emica Elvedji/PIXSELL

Maja Bosanac, vlasnica agencije Eventful, od travnja ‘kuje’ plan: prvu hrvatsku kompletnu platformu za online evente pod nazivom Ventio.

Maja Bosanac, vlasnica agencije Eventful i prvi EEE (Ekologija, etika i efikasnost) Event Manager u Hrvatskoj, u studenom će na tržište plasirati prvu hrvatsku kompletnu platformu za online evente.

Kutak i za sponzore

Cilj ove platforme je pružiti adekvatnu zamjenu organizatorima koji u ovoj situaciji nemaju alternativu planiranim eventima, ali i za one događaje koje nisu ni krenuli razrađivati zbog pandemije. Platforma će imati prostor za glavne govornike ili panele koji bi se održavali na konferencijama, a paralelno s njima mogu se prikazivati i manja predavanja u trajanju od 30 do 45 minuta. Sudionici će moći obići i virtualni sponzorski kutak gdje će sponzori oglašavati svoje usluge i ujedno moći komunicirati sa sudionicima.

“U prostoru za networking bit će baza svih sudionika koji su dali privolu da se njihovi podaci koriste kod registracije. Drugi sudionici moći će pretraživati tu bazu prema interesima i osobnim informacijama poput radnog mjesta ili poduzeća u kojem osoba radi, te stupiti u kontakt s njima putem chat opcije. Tu su i informacije o samom eventu, raspored predavanja, ali i sve one informacije koje bi organizatori inače tiskali na materijale”, objašnjava nam Bosanac koja se zbog pandemije fokusirala na edukacije online i u poslovnom prostoru, uz održive evente kao konstantu svog biznisa.

Daleko od normalizacije

Platforma, koju izrađuje tvrtka Agilos IT, u opticaj bi trebala krenuti početkom prosinca nakon što prođe još nekoliko testova. Maja i njezin tim na njoj rade od travnja ove godine, a na samu ideju inicijatorica je došla u ožujku netom prije “lockdowna” koji je uzdrmao event industriju. “Očekujemo povećan interes, što od agencija za organizaciju, što od organizatora u poduzećima jer vjerujem kako je svima već dosta suhoparnih webinara preko Zooma ili Skypea, ali žele pružiti svojim sudionicima nešto više od svojih online evenata”, kaže Bosanac. O normalizaciji se, dodaje, ne može govoriti još barem tri godine, a u ovoj situaciji i bliskoj budućnosti fokus klijenata će se, smatra Bosanac, maknuti s evenata zato što će prioritet biti stabilnost i oporavak njihovih poduzeća.

“To je potpuno razumljivo. Nitko ne troši velik novac za evente ako poduzeće nije stabilno i poduzetnici nisu sigurni da će moći podmiriti primarne troškove. Tako je i s organizatorima evenata. Oni koji nemaju visoke troškove hladnog pogona, leasinge i kredite, vjerujem da će preživjeti ovu situaciju i iskoristiti je na najbolji mogući način – za napredak, edukaciju i preslagivanje poslovanja. Suprotno njima, oni koji imaju velike troškove hladnog pogona, bojim se da neće dugo izdržati jer je zaista ogroman pad prihoda u našoj industriji, a pogotovo treba uzeti u obzir da idu periodi u kojima i inače ima sve manje evenata”, zaključuje Maja Bosanac.

Komentirajte prvi

New Report

Close