Izuzetno smo ponosni na poslovne rezultate koje je Ikea Hrvatska ostvarila tijekom poslovne godine 2018., a rast prometa od 15 posto u odnosu na godinu dana ranije temelj je na kojem ćemo nastaviti širenje svojeg poslovanja. Nakon Rijeke i Splita, u Osijeku smo u lipnju otvorili treći Ikea dostavni centar, a uskoro ćemo isti takav otvoriti i u Dubrovniku. Usto, zajednička investicija tvrtki Ikea Centres i Mutschler Outlet Holdinga u Designer Outlet Croatia, ukupne vrijednosti 33 milijuna eura, a koja je rezultirala otvaranjem 400 novih radnih mjesta, pokazatelj je naše opredijeljenosti za ovo tržište.
Naša je trenutačna tržišna pozicija u Hrvatskoj i regiji Jugoistočne Europe odlična, no istovremeno smo svjesni da se maloprodajno okruženje mijenja u skladu s brzorastućim promjenama navika potrošača. Zato ćemo tijekom 2019. godine biti još dostupniji i pristupačniji kupcima u Hrvatskoj zahvaljujući dostavnim centrima, personaliziranim uslugama te unaprijeđenoj internetskoj trgovini koja je u poslovnoj godini 2018. u Ikea Hrvatskoj porasla za više od 200 posto.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu