Zagrebački proizvođači craft kave Karibu Kaawa i Lively Roasters u doba korone do kupaca su došli na nove načine, pa iako je utjecaj pandemije i zatvaranja lokala na tržište kave ogroman, oni hrabro koračaju naprijed.
“Iz razgovora s pržioničarima i coffee shopovima iz Njemačke, Belgije, Češke i Mađarske s kojima surađujemo smo saznali da im je pad prometa drastičan, a koncept naplate pri nabavci pržene kave se promijenio i odgode plaćanja su prešle u avansno plaćanje. Fizički coffee shop smo morali zatvoriti, no porasla nam je potražnja na web shopu. Pored online poslovanja osmislili smo koncept drive-thru coffee, gdje su ljudi putem online narudžbe dolazili po kavu za van”, kaže Ana Buljan iz Karibu Kaawe, koja s Ivanom Zec vodi istoimeni kafić na zagrebačkoj Trešnjevki.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu