Jedna od najtraženijih domaćih dizajnerica sa sada već zamjetnom inozemnom karijerom, Aleksandra Dojčinović, krajem studenoga u Zagrebu je održala četvrtu samostalnu reviju i njome proslavila desetljeće prisutnosti na sceni. U novoj kolekciji njezina brenda Lei Lou može se pronaći svaka žena iz svih dijelova svijeta, poručila je u razgovoru za Poslovni dnevnik, pojašnjavajući da ista obiluje romantičnim i raskošnim haljinama sa sjajnim prizvukom osamdesetih. Upravo taj odjevni predmet smatra spektakularnim i na njegov se spomen u njezinim očima gotovo pa zaiskri, a priznaje da je zbog haljina i krenula u ovaj posao.
Za Aleksandru Dojčinović koja je odjenula najveće domaće, ali i nemali broj holivudskih zvijezda nema, kaže, jednostavnijeg i ljepšeg komada i posebno je ponosna što je tu ljubav prenijela na velik broj svojih klijentica. Iza nje su tri otvorene trgovine – u Zagrebu 2002., Stuttgartu 2013. te Splitu 2014. Lei Lou danas zapošljava gotovo 40 ljudi, a godišnje naprave četiri osnovne te četiri potkolekcije dok se cijena pojedinih komada kreće od par stotina do nekoliko tisuća kuna. Prvu reviju imala je s 29 godina, što nije bilo prekasno već taman kada treba, napomenula je. Nekoliko smo riječi razmijenile i o imaginarnom svijetu uspjeha kojem se mlađe generacije nadaju, ali verziji tog svijeta iz koje je nekako putem izostala marljivost.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Svaka čast! I puno sreće!
Kako je biti poduzetnica u Hrvatskoj?
Nije nimalo jednostavan zadatak jer moraš napraviti i do tri puta više posla za neki prihvatljiv rezultat.
Uključite se u raspravu