Uspješno održan 3. MeetUP Contact Center Akademije na temu: Kako oblikovati prostor za rad u kontaktnom centru u skladu sa standardima

Autor: Sponzorirani članak , 29. rujan 2014. u 09:08
Radilica/MeetUP

U prostoru Laube okupilo se sedamdesetak direktora, voditelja i supervizora kontaktnih centara koji posluju na području regije

Treći MeetUP (CCA) u organizaciji tvrtke Radilica i uz veliku pomoć generalnog sponzora Sedam IT-a, uspješno je održan u Zagrebu, 25. 9. 2014. U prostoru Laube okupilo se sedamdesetak direktora, voditelja i supervizora kontaktnih centara koji posluju na području regije.

Posljednji ovogodišnji MeetUP otvorio je stroj koji govori – sintetizator govora tvrtke Alfanum, koji je sudionicima pokazao nova tehnološka dostignuća koja mogu olakšati i unaprijediti rad u kontaktnim centrima. Nakon toga je predavač, diplomirani inženjer sigurnosti na radu iz tvrtke Metroalfa, Perica Frković pojasnio koje su obveze poslodavca u domeni zaštite na radu, zakonske zahtjeve i propise koje treba ispunjavati radno mjesto za računalom, te u konačnici kako ispuniti te zahtjeve i zaštiti djelatnike od stresora. Sudionici tako čuli više o propisanim veličinama prostora, karakteristikama namještaja i opreme koji trebaju biti u skladu sa standardima i propisima. Polaznici su saznali koji su najveći napori koje doživljavaju djelatnici kontaktnih centara. Najčešći napori u radu na telefonu i računalu su napori vida, te statodinamički napori kao što su bolovi u području ruku, vrata i kralježnice, te na kraju psihofiziološki kao što su umor, manjak koncentracije, depresija te ostali koji su izazvani stresom. Tijekom predavanja Perica je podijelio iskustva i znanja o tome kako pojedine napore premostiti, te kako je moguće radna mjesta preoblikovati kako bi ti napori bili što manji. Zainteresirani su mogli i isprobati kratke vježbe koje mogu ublažiti pojedine napore. Sudionici su rado dijelili vlastita iskustva i rješenja, a zajednički zaključak je svakako bio kako je buka jedan od najvećih izazova koju kontaktni centri trebaju premostiti.

Kao i na dosadašnjim MeetUP-ima, nakon prezentacije, generalni sponzor Sedam IT je sretnim sudionicima podijelio i nagrade.

Polaznici trećeg MeetUP-a su uz prezentaciju, bili u mogućnosti prije i nakon predavanja pogledati izložbu „Uprizorenja“ Lovre Artukovića, jednu od najposjećenijih izložbi u Laubi.

Nakon formalnog dijela MeetUP-a, direktori, voditelji i supervizori dijelili su iskustva u opuštenoj atmosferi uz vino i snack.  U posebno organiziranom kutku znanja saznali su novitete i tehnološka dostignuća,  koja razvija uspješna hrvatska kompanija Sedam IT,  a koja olakšavaju rad, izvještavanje i upravljanje odnosima s korisnicima, te unaprjeđuju rad agenata i njihov razvoj. U kutku znanja sudionici su mogli saznati više i o sintetizatoru govora tvrtke Alfanum, kao i dobiti konkretna rješenja iz domene zaštite na radu u kutku tvrtke Metroalfa.

Veliki odaziv sudionika na sva tri ovogodišnja MeetUP-a, njihova uključenost i interakcija pokazatelj su kako postoji veliki interes i potreba za dijeljenjem praktičnih iskustava iz svakodnevnog upravljanja kontaknim centrima.  Upravo kontaktni centri imaju posebnosti u radu koje samo kolege iz branše mogu razumjeti i dati konkretna rješenja, te podijeliti  i praktična iskustva koja su od velike koristi svim voditeljima koji se svakodnevno nalaze pred brojnim izazovima iz domene razvoja djelatnika, pravnih regulativa, operativnog vođenja, upravljanja, kao i opremanja kontaktnih centara.

Organizatori se posebno zahvaljuju generalnom sponzoru Sedam IT-u, koji je bio podrška i pomogao u realizaciji sva tri MeetUP-a održana u 2014. Također, hvala sponzoru tvrtki Alfanum te medijskom pokrovitelju Poslovnom dnevniku.

Više informacija o MeetUP-u možete pronaći na http://radilica.hr/Usluge/MeetUP-CCA/

New Report

Close