Ulja idu i u SAD, u srcu maslinika niče odmorište

Autor: Marta Duić , 27. prosinac 2021. u 12:42
Lena Puhar O'Grady predstavila je svoj obiteljski biznis i ispričala priču o razvoju brenda/Marina Ćošić

Obiteljski biznis iz Vodnjana diverzificira djelatnost, ali osnova su autentični proizvodi koje izvoze u niz zemalja.

Uoči blagdana u Br00m44 na zagrebačkom Dolcu održana je prezentacija ekstra djevičanskih maslinovih ulja nove berbe brenda BRIST-Olive iz Vodnjana.

Lena Puhar O’Grady, koja u Bristovu timu vodi prezentacije, edukacije i marketing, predstavila je svoj obiteljski biznis, ispričala priču o razvoju brenda te provela uzvanike kroz tri od ukupno šest tipova Brist Olive ulja koje proizvode. Kušalo se jedno monosortno – ulje Vodnjanske Buže i dvije kupaže.

”Naš maslinik nalazi se u okolici Vodnjana, prekrasno je pozicioniran, s pogledom na Brijunsko otočje i rasprostire se na devet hektara na kojima raste 2500 maslina, uglavnom autohtonih istarskih sorti. Godišnje proizvedemo oko 8000 litara ulja, s očekivanjem rasta, kad sve masline dođu u puni rod”, kaže Puhar O’Grady.

Raste potražnja
Svako ulje sljubljeno je s jednom vrstom sira istarske Mljekare Latus iz Žminja, uz sourdough (kiselo tijesto) foccacciju zagrebačke pekare Breadclub, a kušanje je zaokruženo čokoladnim tartom s maslinovim uljem, osmišljenim posebno za tu prigodu od food-bloggerice Janje Benić.

Čokoladni tart poslužen je s nekoliko kapljica Bristova maslinovog ulja Exclusive Selection. Kako objašnjava Puhar O’Grady u pitanju je maslinovo ulje napravljeno u ograničenom izdanju od probranih maslina sa stoljetnih stabala sorti buža i rožinjola.

U Zagrebu nedavno predstavljene tri od ukupno šest vrsta Brist maslinovih ulja/Marina Ćošić

Kako tvrdi, svoje masline prerađuju u uljari Grubić u obližnjim Balama s kojom imaju dugogodišnju suradnju, a njihovi glavni kupci su pojedinci, i to uglavnom strani državljani. Najveću prodaju ostvaruju direktno u njihovoj trgovini u staroj jezgri Vodnjana te putem web prodaje.

”Od početka pandemije web prodaja se učetverostručila u odnosu na razdoblje prije. Veliki dio klijenata dolazi nakon sudjelovanja na našim vođenim turama i degustacijama u masliniku.

Sunset tour je proizvod koji smo osmislili kako bismo našim klijentima pokazali i ispričali priču o prostoru s kojeg ulje dolazi, o uzgoju maslina i životu maslinara, doživljaj koji se bukira putem naše web stranice i kojim gosti budu oduševljeni”, ističe Puhar O’Grady.

Osim toga, ulje izvoze putem 20 međunarodnih partnera unutar EU, Norveške i Švicarske, a od ove godine prvi put u Ameriku. Surađuju i sa specijaliziranim trgovinama, uglavnom u Istri i Zagrebu, te restoranima diljem Hrvatske i lancem Milenij Hotela u Opatiji.

2500

stabala istarskih sorti maslina na 9 hektara, koje godišnje daju oko 8000 litara ulja

Paketi s degustacijama
”Stalno ulažemo u obiteljski biznis, bilo da se radi o optimizaciji proizvodnog procesa, razvoju poslovanja, edukacijama ili marketingu, a ono u što trenutačno ulažemo većinu vremena i financijskih resursa jest gradnja i opremanje kuće za odmor na našem masliniku.

Širimo, dakle, svoju poslovnu priču i na turizam, a kuća će biti spremna za najam od idućeg ljeta, s mogućnošću boravka do osam osoba, bazenom i kućnim wellnessom, a nudit ćemo i posebne pakete s degustacijama ili sudjelovanjem u berbi maslina”, poručuje Lena Puhar O’Grady.

Komentirajte prvi

New Report

Close