U Tvornici zdrave hrane ekologija kreće već od kupnje

Autor: Marta Duić , 18. ožujak 2021. u 22:00
Elvis Kajtazović i Dominik Milolož, pokretači Tvornice zdrave hrane/PD

U lancu trgovina uvjereni da će po dobrom pamtiti godinu u kojoj se nastavljaju širiti.

Otvaranjem šeste zagrebačke, odnosno desete poslovnice u Hrvatskoj, Tvornica zdrave hrane proslavila je šest godina postojanja.

U godini koja je iza njih otvorili su nove poslovnice, s brendom Nutrigold došli do polica novih trgovina, a kroz kampanju Skroz naše podržali su i predstavili niz malih lokalnih proizvođača.

Tvornica zdrave hrane danas na policama svojih trgovina nudi više od 3000 proizvoda, a kampanjom Skroz naše ponudu su obogatili i s 400 proizvoda hrvatskog podrijetla.

Uspješna ekstenzija

“Pandemija je svakako napravila svoje, i u pozitivnom i u negativnom smislu, ali nam se dogodilo puno bitnijih i kompleksnijih stvari u poslovanju.

Za početak, uvelike smo uvećali broj zaposlenika, trenutačno ih je 110, ali su nam otvorene još dvije pozicije pa će se i ta brojka povećati. Također, godinu smo zatvorili s ukupno devet bio trgovina.

Uz šest već poznatih, otvorili smo poslovnicu na Zagrebačkoj cesti, u sklopu našeg skladišta, trgovinu u Dubravi te drugu trgovinu u samom centru Splita te vrlo brzo, 2021. godinu proslavili s okruglom desetom poslovnicom”, kažu Elvis Kajtazović i Dominik Milolož, pokretači Tvornice zdrave hrane.

Od 2019. godine započeli su suradnju s lanceom drogerija Bipa pa se određeni broj namirnica koje su “must have” u kućanstvima u početku našao na policama, a ta brojka je potom samo rasla te se danas na policama Bipe nalazi više od 70 proizvoda brenda Nutrigold.

“S rezultatima smo zadovoljni, iako je potencijal puno veći, a toga je svjesna i Bipa pa je svakodnevni trud, kako bi se suradnja razvijala, prisutan i s naše i s njihove strane. Također, s Bipom smo, kao ekstenziju našeg uspješnog poslovanja, realizirali i posebne limited edition pakete poput božićnih kutija ili poklon paketa.

Taj nam se, kreativniji segment poslovanja, pokazao odličnim.Uz Bipu, 2020. godine smo počeli svoje proizvode nuditi na policama Offertissime.

Po tome ćemo također zapamtiti prošlu godinu, a u ovoj smo godini započeli suradnju s lancem trgovina KTC koji je prisutan u više od 20 gradova u središnjem dijelu Hrvatske i Slavoniji”, ističu Kajtazović i Milolož. Kako kažu, u top deset najprodavanijih proizvoda su im chia sjemenke, kokosovo ulje, himalajska sol i kikiriki maslac.

Webshop im čini 8-10 posto ukupne prodaje, a online kanal je, logično, rastao za vrijeme lockdowna. Webshop narudžbe šalju po cijeloj EU, a proizvode brenda Nutrigold izvoze i u Sloveniju i BIH.

Nikad ne miruju

“Trenutačno webshop prodaja stagnira, odnosno ne raste kao u ožujku prošle godine, ali nam je kroz period lockdowna došlo i ostalo jako puno novih korisnika. I to nam je ono najvažnije.

Sada smo na deset poslovnica, a u planu su još neka otvorenja, iznenađenja i koncept koji dosad niste vidjeli u Lijepoj našoj. Iako smo tek u ožujku, nadamo se da ćemo baš po tome, na kraju, pamtiti 2021.godinu”, otkrili su Kajtazović i Milolož.

Inače, ovu biznis priču započeli su jer i sami njeguju zdrav način života pa im je sinula ideja da zdravu i ukusnu hranu približe svima.

Prepoznali su priliku u proizvodu koji dotad nije bio na hrvatskom tržištu – shirataki tjestenini, a nakon toga je sasvim prirodno i logično krenulo širenje asortimana.

Iz godine u godinu raste interes za proizvodima koje nude i na webshopu i u trgovinama stoga ne čudi da su se uspješno pozicionirali kao jedna od vodećih adresa za izbor zdrave hrane u Hrvatskoj, ali i za savjete i informacije, a s ulaganjima i novitetima ne planiraju stati.

˝S obzirom na to da se maksimalno dajemo u uređenje interijera svake poslovnice, svako otvorenje trgovine veliko je ulaganje. Dajemo se i psihički i fizički, a naravno i financijski.

Ulaganje je konstantno, jer jedino se tako može biti korak ispred konkurencije. U prijevodu, ulaganje nikada ne miruju. U planu su, naravno, nove poslovnice, ali i druga ulaganja za boljitak radnih procesa, primjerice, uređaji za pakiranje i slično”, poručuju Kajtazović i Milolož.

Povodom rođendana i u skladu s njihovim zelenim poslovanjem u ponudu su stavili novitet – platnene vrećice s dvostranim printom i šarenim dizajnom. Kako kažu iz Tvornice zdrave hrane, ekologija počinje već u kupovini, dobrim potrošačkim odlukama.

Slogan “Jer zdravlje je bitno” ovaj brend primjenjuje u svim svojim segmentima i komunikaciji pa u skladu s njim dolazi i vrećica – “Jedina vrećica koju trebam…jer zdravlje (i zdravlje planete) je bitno”.

Uz to, uveli su isključivo papirnate vrećice, koriste i reciklirane kutije i reciklirane uredske ostatke kako bi se ambalaža zaštitila kod dostave, a šire i asortimanom biorazgradivih pakiranja brenda Nutrigold.

Komentirajte prvi

New Report

Close