U novom Cammeovom franšiznom modelu više od 350 vozila i 600 vozača

Autor: Suzana Varošanec , 01. prosinac 2020. u 07:30
Foto: Miranda Cikotic/PIXSELL

Završena tranzicija kroz koju su partneri prijevozničke 
kompanije postali vlasnici gotovo 500 njezinih donedavnih tvrtki

Poslovni model “Cammeo” partner uspješno je zaživio u praksi ove jeseni kao modificirani oblik franšiznog poslovanja tvrtke Cammeo. Naime, gotovo 500 tvrtki iz donedavnog vlasništva grupacije prenesene su na nove poduzetnike, i to unatoč sve složenijim uvjetima poslovanja zbog korona krize. Tako su upravo završenom tranzicijom na nov model poslovanja partneri u pružanju taksi usluge Cammeo grupe, bez svog ulaganja, kao novopečeni poduzetnici postali ne samo bivši vozači, već i neki drugi taksisti, ali i neki koji nisu prije imali doticaj s taksijem, ali su u tom modelu prepoznali poduzetničku priliku.

Provizija 10%

Direktor i vlasnik Cammea Vladimir Minovski ne skriva zadovoljstvo s rezultatima, podsjećajući da su nov način poslovanja trasirali nakon što su 2018. pod utjecajem liberalizacije taksi tržišta, uz procjene da je djelatnost u usponu te ima puno prostora za nove vozače, otvorili 500 malih tvrtki. Taj iskorak pratile su najave da će njihovim vozačima biti omogućeno preuzimanje tvrtki.

“Kao partneri, svi oni postali su ne samo vlasnici tih malih tvrtki, nego i suvlasnici cijele naše poslovne priče. Nastavljaju poslovanje te imaju priliku postati gospodari svoje sudbine i vremena, uz našu kontinuiranu podršku koja je ključno obilježje u svakom franšiznom modelu te plaćanje naknade”, kaže Minovski dodajući da je posrijedi provizija od 10%, a je zarada je, uvjerava, za branšu iznadprosječna.

Među benefitima koju Cammeo partnerima nudi je 24 – satnu logističku te podršku call centra, analitika te kompletan “know how”. Minovski navodi i transparentan sustav dodjele vožnji, te faktor sigurnosti samih partnera za koji ističe da je među apsolutnim prioritetima u Cammeu, zbog čega u voznom parku nemaju starija od tri godine vozila.

“Zainteresiranima dajemo i mogućnost da na jedan dan besplatno isprobaju kako je biti Cammeov Partner. Broj licenci je ograničen, u ovom partnerskom modelu nema rizika za partnere i vozače jer sav rizik snosi Cammeo”, ističe vlasnik kompanije, dodajući da imaju i vlastitu distribuciju plina koji je ekološki prihvatljivije pogonsko gorivo.

Korona nije zaustavila plan

Kako s reorganizacijom nisu stali ni za vrijeme pandemije, danas su došli do brojke od više od 350 vozila i 600 vozača u samom modelu. Za cijelo vrijeme trajanja pandemije i financijski su partnerima olakšali poslovanje kroz naplatu 50% iznosa naknade za vozilo

“Dok smo sve godine do sada radili uz poslovni moto ‘prijevoz mora biti dostupan kao i voda’, trenutna situacija u kojoj se nalazimo u prvi red stavlja prevenciju u širenju koronavirusa smanjenjem društvenih aktivnosti, većih ili manjih okupljanja te jednostavno kretanja ljudi koje mi kao autotaksi prijevoznici omogućujemo. Isto nas dovodi do toga da smo kao djelatnost među prvima na udaru ekonomske krize koju je izazvala pandemija”, navodi Minovski.

Kao vodeći regionalni taksi prijevoznik danas broje oko 1400 ljudi u sustavu i preko 900 vozila, a prisutni su u 5 država i gotovo 40 gradova. Samo lani prevezli su više od 11 milijuna ljudi te su njihovi auti prešli preko 48 milijuna kilometara. Bez obzira na opću nezavidnu situaciju, uz određene vremenske odgode ipak najavljuju dolazak u nove gradove i države u regiji i u EU, uz nastavak elektrifikacije I proširenje Partner modela. Prema Minovskom, Cammeo je još jedanput pokazao da je dovoljno velika tvrtka u brojkama, ali dovoljno male i jasne organizacijske strukture da se vrlo brzo može prilagoditi svakom izazovu i zahtjevnim vremenima.

Racionalizaciju koja ne ugrožava kvalitetu moguće je provesti, zaključuje, kada imate dovoljno iskustva, educiranog kadra te tehničkih pretpostavki kao i vlastitih proizvoda pod istim krovom.

Komentirajte prvi

New Report

Close