Naša najnagrađivanija digitalna agencija priprema se i za najveću transformaciju poslovanja dosad

Autor: Bernard Ivezić , 30. srpanj 2020. u 06:13
Dio tima agencije, koja je specijalizirana za razvoj digitalnih rješenja po narudžbi. Human vodi Vanja Bertalan

U dizajnu takmac Googlea i Sonyja, svojim cloudom izazivaju Salesforce.

Human, jedna od najstarijih, a najnagrađivanija hrvatska digitalna agencija, priprema se za najveću transformaciju poslovanja dosad.

Agencija je u svibnju,natječući se za web Oscara, nagradu Webby, potukla rješenja koja su predstavili Google, Samsung, Khan akademija i KLM, a upravo je osvojila i najprestižniju dizajnersku nagradu na svijetu – Red Dot.

Po izboru žirija Red Dota za 2020. kvaliteta dizajna Humanova weba usporediva je s lanjskim pobjednicima u kategoriji komunikacija i dizajna, kao što su Sonyjeva gaming platforma PlayStation, korporativne web stranice auta Kia Ceed, Googleova Play Storea te rješenjima prijašnjih dobitnika, među inima, Applea, Ferrarija, Siemensa i BMW-a.

Međutim, dok Human prima najveća priznanja u svom uslužnom poslovanju, razvoju digitalnih rješenja po narudžbi, u svojoj 26. godini od osnutka, ujedno se priprema i za lansiranje svog prvog vlastitog softverskog proizvoda.

Brzorastuća niša web biznisa

Vanja Bertalan, suosnivač i direktor agencije Human, koja formalno posluje preko zagrebačke tvrtke Burza d.o.o., kaže da su razvili vlastito rješenje za upravljanje različitim vrstama podataka, takozvani Digital Asset Management, te vlastitu platformu za upravljanje podacima, takozvani headless CMS.

Navodi da ta dva rješenja upravo implementiraju u nekoliko komercijalnih projekata koji će biti predstavljeni do kraja ove godine.

“Razmišljamo da od toga napravimo proizvod, a u tom slučaju, taj dio poslovanja ćemo izdvojiti u zasebnu organizaciju, jer teško je pomiriti pod istim krovom posao koji se temelji na uslugama i ona koji se temelji na proizvodima”, kaže Bertalan.

40

zaposlenih ima Human, od čega 30 u Zagrebu i 10 u Osijeku. Kroz šest mjeseci planiraju zaposliti još 10 ljudi

Tržišna niša u koju se priprema ući Human unazad dvije godine jedna je od najbrže rastućih u internetskom biznisu i očekuje se da će iz temelja promijeniti način na koji se rade poslovni web projekti.

Zapravo web kao takav trebao bi nestati iz fokusa pri izradi omnichannel projekata budući da danas takvi projekti imaju različita korisnička sučelja od klasičnog weba preko mobilnog weba do različitih touchpointa, TV ekrana, ekrana u autima i avionima pa sve do glasovnih sučelja na Alexi i Siriju. Zato klasični CMS-i polako odumiru, a zamjenjuju ih neki novi koji se sad nazivaju “headless” i “hybrid”.

Lansiranje projekata u 2020.

Lani je u taj tržišni segment ušao Salesforce. Prije mjesec dana jedan od najvećih CMS igrača, berlinski Contentful, koji širi posao s headless CMS-om, primio je investiciju od 80 milijuna dolara od Sapphire Venturesa, General Catalysta i Salesforce Venturesa uz procjenu tržišne vrijednosti od gotovo milijardu dolara.

Bertalan kaže da su oni razvili Human Content Platformu i Human API-ja. Oni dolaze kao softverski sloj koji u cloudu i radi sve od praćenja GDPR usklađenosti, nadzora licencija za različite vrste sadržaja, omogućuje središnji nadzor nad svim omnichannel projektima neovisno jesu li na mobitelu, TV-u ili laptopu, a omogućuju i povezivanje s različitim aplikacijama i izvorima podataka.

“Već dugo radimo na jednom rješenju za Digital Asset Management koje uključuje i headless CMS, a to je područje s kojim se aktivno bavimo više od 15 godina i gdje smo prikupili puno iskustva te ga upravo implementiramo na nekoliko komercijalnih projekata koji će biti lansirani tijekom 2020. godine”, kaže Bertalan.

Dodaje da su fokusirani na srednje i velike organizacije kojima su digitalni projekti postali iznimno kompleksni pa ih treba pojednostavniti. Human je lani premašio 10 milijuna kuna prihoda, a ove godine planira rasti za 20 posto.

“Krenuli smo s malim timom od 5 ljudi, trenutačno nas je 40 od čega trideset Zagrebu i deset u Osijeku, a u idućih šest mjeseci planiramo zaposliti oko 10 novih ljudi u segmentima developmenta, dizajna i upravljanja projektima”, zaključuje Bertalan.

Komentirajte prvi

New Report

Close