Krešimir Jusup, savjetnik za prodaju poslovnim korisnicima u Hrvatskom Telekomu, tijekom svojeg predavanja u Daruvaru je poduzetnicima pojasnio što su to cloud tehnologije i kako od njih imati koristi. Daruvarčani su tako na ovoj radionici mogli saznati kako korištenjem Clouda smanjiti troškove poslovanja, zašto je za vaše poslovne podatke Cloud sigurniji od tradicionalnih informatičkih rješenja, što znači dostupnost Cloud usluga za moj posao i koje koristi imam od toga.
Karlo Stojčević, direktor agencije Red Point, pojasnio je na svojoj radionici "Strateški marketing – stvaranje turističke destinacije" kako stvoriti prepoznatljivu turističku destinaciju koja će postati brend. "Brend je pogled na svijet i pomaže u kreiranju dodatne vrijednosti, a njegova trajnost je puno dulja nego običnog proizvoda, poručio je Stojčević. Dodao je da je kreiranje dodatne vrijednosti putem reklama vrlo teško. "Uvijek se svađam s tvrtkama, proizvođačima, jer što ako potrošača ne zanima posebnost proizvoda već isključivo cijena i dobavljivost? To nisu kriteriji brenda već prodaje", ističe Stojčević. "Zašto bi u Hrvatskoj imali 'trash' najniže cijene? Trebamo iskoristiti to što smo mali. Osnovni ekonomski zakoni su da ono čega nema puno ima visoku cijenu. Imate malo vode i dijamanata, cijena im je visoka. Imate puno mlijeka, cijena mu pada", kaže, no dodaje da to ne znači da se treba orijentirati isključivo na luksuz. Zato je budućnost domaćih brendova u transformaciji i dodavanju nove vrijednosti, a ne odlaziti se boriti na tržištima na kojima niste dorasli veličinom. Svi ljudi žele ekskluzivnost i za to su spremni platiti premiju. "Kad imate tablet, to ništa ne govori, ali ako je u pitanju Apple to je druga stvar. Treba stvarati percepciju 'vau'. Kako danas transformirati domaće destinacije koje su prepoznatljive po masovnom turizmu? Treba pravo ponuditi pravo, autentično iskustvo koje će ljudi htjeti dobro platiti, a neće tražiti da sve bude unificirano kao na bilo kojem mjestu svijetu", poručio jer Stojčević. Direktor Red Pointa je demistificirao temu i pomogao u nekoliko konkurentnih koraka kako ostvariti cilj, a krenuo je od osnovnih dijelova od kojih se sastoji svaki brend. Sa sudionicima je razgovarao o karakteristikama njihovih proizvoda te ih uputio kako promatrati konkurentne brendove.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu