Hrvatska je poljoprivreda u teškom stanju: proizvodnja je sve manja i domaći proizvodi sve su nekonkuretniji, a izlaz je u zadrugarstvu, okrupnjavanju proizvodnje i primjeni tehnologije koja će dati dodanu vrijednost finalnom proizvodu, zaključak je panela "Modeli za uspjeh u agrobiznisu", koji je u sklopu Agro-uzleta grada Koprivnice održan u petak u tom gradu u organizaciji Poslovnog dnevnika.
Džanić
Male tvrtke u pravilu nisu u mogućnosti napraviti strategiju razvoja. Zbog toga su im nužne institucije poput naše.
Stvoriti brend
Emir Džanić, direktor tvrtke Innotech, smatra da je nužno primijeniti znanje i tehnologiju da bi se danas opstalo na tržištu. Upravo je zbog toga i osnovana ova tehnološka tvrtka koja je zajednički projekt Podravke, Grada Koprivnice i Sveučilišta Sjever. Džanić objašnjava da je njihov cilj povezati cijeli sustav agrobizinisa, koji ne uključuje samo poljoprivrednike, nego i tvrtke, dobavljače i same potrošače. Kao primjer navodi IT tvrtku Agrivi iz Kutine, koja je globalno poznata po svojem softveru za farme. "Želimo pomoći tvrtkama koje su uglavnom iz sektora malog i srednjeg poduzetništva. One imaju svoje prednosti ali i mane. Činjenica je da one čine najveći dio svih tvrtki i zapošljavaju većinu stanovništva, a prednosti im i da su fleksibilne. No, takve tvrtke imaju i mane, a jedna od njih je da one u pravilu nisu u mogućnosti napraviti strategiju razvoja. Zbog toga su im nužne institucije poput naše tvrtke", kaže Džanić. Dodaje da je danas nužno raditi na kvaliteti koja će dati dodanu vrijednost proizvodu – stvoriti brend.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu