U organizaciji udruge MBA Croatia je u prostorijama Hrvatske gospodarske komore prof. dr. sc. Darko Tipurić pred 60 hrvatskih poslovnjaka održao predavanje na temu: "Upoznajmo konkurenciju: Strateška konkurentska analiza".
Upravo je strateška analiza konkurencije pojam kojeg je bilo potrebno definirati i objasniti jednu stvar – ona zapravo priča priču o vlastitoj kompaniji. "Rijetke su iznimke u kojima kompanije posluju u uvjetima gdje konkurencije nema.", izjavio je Tipurić i to objašnjava zbog čega je strateška konkurentska analiza sastavni dio postavljanja kvalitetne strategije kompanije. Strategija ne govori samo ono što bi kompanija trebala raditi, već i ono što ne bi trebala. Zato svaka kompanija čiji menadžment svoju strategiju ne može sažeti u jednu rečenicu nema istu kvalitetno postavljenu.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.blago nama sa ovakvim stručnjacima.
http://www.jutarnji.hr/vijesti/hrvatska/razotkriven-najveci-misterij-privatizacije-tipuric-je-7-godina-skrivao-da-je-vlasnik-dalekovoda/1822548/
Uključite se u raspravu