The Galerija nastala kao studentski projekt, a uskoro postala pravi posao

Autor: Ivan Tominac , 22. ožujak 2021. u 14:26
Pod mentorskom palicom Marija Slijepčević posao su pronašli još tijekom fakulteta

Fokus im je community management, a aktivni su i u klasičnijim odnosima s javnošću.

Studentski projekti ne moraju ostati samo studentski, vještine mladih se trebaju razvijati, a njihove ideje validirati. To su samo neke od polaznih točaka iz kojih je nastala the Galerija. Nova agencija na našem komunikacijskom tržištu čija je osnovna zamisao potekla upravo iz studentskog projekta.

Uigrani tim the Galerije u ovom trenutku čine studenti Luka Lajić, Marta Jerković, Petra Grbavac i Dea Cesar, a posebno je važno za istaknuti kako je direktorica njihove prave pravcate agencije njihova profesorica Marija Slijepčević.

Nešto novo na ovim prostorima, ali nadamo se primjer koji će poslužiti budućim generacijama i profesorima koji se nađu među našom mladosti.

Uče svaki dan

“S ovim timom studenata surađivala sam tri godine njihova studija na raznim izvannastavnim projektima. Od prvog dana privukla me njihova nevjerojatna energija, ali i ogromno znanje i predanost. U predavaonici su bili studenti od kojih sam ja učila na svakom predavanju, što me je oduševljavalo.

Suradnja se razvila spontano, nakon mentoriranja njihove stručne prakse, gdje smo ponovno utvrdili da imamo puno zajedničkoga i da sjajno funkcioniramo kao tim. Odlučila sam pridružiti im se u svojevrsnoj mentorsko-organizacijskoj ulozi te prvotnom konceptu pridružiti senioritet i networking”, rekla je direktorica the Galerije Marija Slijepčević.

Onaj “aha” trenutak koji je značio korak u otvaranje agencije nije se desio preko noći, ideju su gradili godinama, a konačnu odluku donijeli su tijekom odrađivanja stručne prakse spomenute od direktorice Slijepčević.

Ako se vratimo par koraka unatrag, ovi mladi ljudi svoj portfolio već su obogatili uspješnim projektima, a bavili su se organizacijom društveno odgovorne konferencije te izložbe u najizazovnijim uvjetima pandemije.

“Surađivanje na drugim projektima pokazalo nam je kako se odlično slažemo i tako smo organizacijom prve virtualne izložbe fotografija u Hrvatskoj prepoznali snage svoga tima.

Smatramo kako je za poslovni uspjeh i dobru radnu atmosferu važno imati ovakav tim. Svatko od nas ima nešto po čemu se izdvaja, a s različitim interesima i znanjima se međusobno nadopunjujemo”, kažu iz the Galerije.

Iako se mnogima čini da je ovo možda prerano, perspektiva ulaska u posao koju su oni zauzeli govori puno o njima i njihovim namjerama za budućnost. Kako ističu, poslovanju su pristupili tako da uče svaki dan, a sve to isprepleteno konstruktivnošću i iskrenošću u svemu što rade.

Početni strahovi od birokracije, definiranja poslovnih procesa i nedostatka iskustva već su iza njih, a trenutno svojom prednošću smatraju nova znanja koja donose u komunikacijski prostor.

“Istina je da ima puno predrasuda u poslovnom okruženju u Hrvatskoj, ali u digitalnim komunikacijama godine svakako nisu faktor koji garantira bolje vještine. Smatramo da je prosjek godina u našoj agenciji upravo naša najveća komparativna prednost. Naša mladost nam daje mogućnost svježeg i drugačijeg pogleda na razne poslovne situacije”, dodaju iz the Galerije.

Njih vodi estetičnost, uz poseban interes prema digitalnom i ljubav prema komunikacijama. Fokus im je u ovom trenutku na izradi analiza i komunikacijskih strategija za društvene mreže, produkciji digitalnih sadržaja i oglasa, vođenju društvenih mreža i tzv. community management-u. Aktivni su i u klasičnijim odnosima s javnošću; naročito odnosima s medijima i zakupu oglasnog prostora.

Energija i ideje

“Fokus nam je na stvaranju novih vrijednosti kroz personalizirani pristup u prenošenju priče za one koji svoju viziju ne znaju na pravi način prenijeti svojoj publici. Naš pristup je proizašao iz želje da klijente prezentiramo poput umjetničkih eksponata i time ih izdvojimo od ostalih u njihovoj industriji. Otud i ime the Galerija”, dodala je direktorica Slijepčević.

Imati profesoricu poput Marije, kažu iz the Galerije davalo je vrijednost svakom kolegiju. Posebno ih je oduševljavala njena stručnost i podrška koju im je pružala prilikom realizacije svake zamišljene ideje.

Podržati mladost čini se i nije baš tako teško, a upravo takav pristup ulijeva im samopouzdanje potrebno za napredak i samoostvarenje, ali i za odgovor na popularno pitanje ‘’Kako ćete se izboriti s konkurencijom?’’

“Već smo se nekoliko puta našli u identičnom razgovoru s klijentima koji su nam rekli kako žele raditi s manjom agencijom zato što su prepoznali našu energiju i želju za stvaranjem koju unosimo u posao. S obzirom na godine, idemo iz potpuno drugačije perspektive, pratimo svjetske trendove i lako se povezujemo”, zaključuju iz the Galerije.

Komentirajte prvi

ORGANIZATOR
Glavni partner
Partneri

New Report

Close