Telefonska prodaja – kako biti uspješan?

Autor: Sponzorirani članak , 15. lipanj 2015. u 09:00
Prodaja putem telefona zahtijeva poznavanje vještina i pravila koji vrijede u ovoj nemilosrdnoj utakmici/Fotolia

Prodaja putem telefona zahtijeva poznavanje vještina i pravila koji vrijede u ovoj nemilosrdnoj utakmici.

Kada želimo nešto prodati osnovni nam je cilj uvjeriti kupca da je naš proizvod bolji od drugih koji su također na tržištu. Djeluje komplicirano? I nije toliko – ako se poštuju "pravila igre". 

Prodaja putem telefona zahtijeva poznavanje vještina i pravila koji vrijede u ovoj nemilosrdnoj utakmici. Danas svatko tko prodaje od igle do aviona ima mogućnost telefonom kontaktirati veliki broj potencijalnih kupaca, no neki će u nuđenju i prodaji jednostavno biti uspješniji od drugih. 

S obzirom na veliku konkurenciju koja vlada na malom tržištu, vještinama i pravilima prodaje putem telefona treba pridati posebnu pozornost jer to je ono što čini razliku.  

Vjerojatno ste i sami iziritirani telefonskim pozivima i nevještim prodavačima koji vam nude sve i svašta. Često vas niti vas zanima što vam nude, niti vas uspijevaju uvjeriti da uopće s njima razgovarate. Ponekad imate osjećaj da razgovarate s robotima, koji sve rade po špranci,  a ne sa stvarnim ljudima. 

Naš je cilj da ne budete takvi, već potpuno suprotno, interesantni, zanimljivi i na kraju, što je najvažnije, uspješni prodavač. Cilj seminara je od vas stvoriti osobu kojoj neće poklapati slušalicu čim razgovor započne već koja će potpuno zainteresirati kupca u prvim sekundama razgovara. Cilj je razviti moć uvjeravanja. Naučit ćemo vas kako postati prodavač kojega će pozorno slušati i na kraju od kojega će proizvod i kupiti. Vještine i usvojena znanja omogućit će vam da u ovom poslu uspijete. 

Važan segment je i poznavanje zakonske regulative kako cijeli posao oko prodaje putem telefona ne bi pao u vodu zbog kršenja propisa o prodaji na daljinu. Stoga ćemo dio našeg razgovora posvetiti i ovom, također važnom segmentu teleprodaje. 

SEMINAR PRODAJNE VJEŠTINE ZA TELESALES namijenjen je svima onima koji putem telefona komuniciraju s kupcima, pravnim ili fizičkim osobama. Svim djelatnicima Prodaje i Službe za korisnike, kao i svima onima koji žele naučiti više o ovom specifičnom kanalu prodaje kako bi bolje koordinirali interne procese (Financije, Pravna služba, Logistika, Marketing, Odnosi s javnošću, Ljudski resursi, Upravljanje projektima, Odjel za korisničko iskustvo…). 

Više o samom seminaru i prijavnicu možete pronaći ovdje.

New Report

Close