Studentica prodala više od 3000 gumica

Autor: Ivan Tominac , 20. rujan 2021. u 21:59
foto: pd

Na društvenim mrežama Gumi Ce imaju 2500 pratitelja, a rade se od satena, lana, tila i muslina.

Sposobnost viđenja stvari u drugačijem svjetlu i na neki drugačiji način vještina je koja se cijeni. Tu vještinu nazivaju i kreativnost, a upravo kreativnost je studenticu ekonomije iz Osijeka, Katarinu Višticu, ponukala da se počne baviti izradom gumica za kosu koje su danas poznate i pod nazivom Gumi Ce. Međutim, svaka njena gumica je ručni rad i zahtjeva vrijeme i posvećenost. Cijela priča s gumicama krenula je prilikom organizacije djevojačke večeri koja je ovoj mladoj kreativki bila zadatak pošto je obnašala ulogu kume. Htjela je da svaka djevojka na sebi ima nešto posebno, a ideja koja joj je tada sinula vodila je u pravi mali biznis.

“Nakon kupljenog materijala za izradu gumica sjela sam za bakinu mašinu i uz njezinu pomoć sašila svojih prvih 20 gumica koje su bile namijenjene za djevojačku večer. Naravno, odmah sam to podijelila s mamom, sestrom i prijateljicama koje su bile oduševljene i počele me nagovarati da nastavim šiti i pokušam ih prodavati”, započela je vlasnica brenda Gumi Ce Katarina Vištica.

Trebalo joj je mjesec dana da nauči šivati, a paralelno s učenjem otvorila je i Instagram i Facebook profil koji danas broje oko 2500 pratitelja. Profili na društvenim mrežama danas su joj ujedno i kanal kroz koji prima narudžbe, a trenutno u ponudi ima više od 30 boja gumica u 3 veličine s rasponom cijena od 15 do 45 kuna. Gumice se mogu pronaći u više vrsta materijala, a u pitanju su saten, lan, til i muslin. Samo do danas uspjela ih je prodati više od 3 tisuće komada.

“Ovi materijali su odlični za kosu, ne štete i ne lome vlas kose. Svaka gumica je ista, a opet tako različita, pritom je sve ručni rad od samog početka do kraja. Djevojke to obožavaju i cijene, a radi toga sam neizmjerno zahvalna i sretna”, rekla je Vištica.

Ono što njene gumice čini još posebnijima jest činjenica da ih šije na 30 godina staroj bakinoj mašini. Na istoj onoj na kojoj je i ona zaradila svoju prvu plaću Najteže je, dodaje nam naša sugovornica, bilo početi, no s jasnim ciljem u glavi i stvari su se počele slagati. Objašnjava nam Vištica kako je riječ o poslu koji nema radno vrijeme, jer zahtjeva stalnu komunikaciju s kupcima i pratiteljima profila na društvenim mrežama, zatim objavljivanje fotografija i pripadajućeg sadržaja te na koncu stalnu brigu o materijalu, kupovinu istog i pakiranje i slanje narudžbi.

“Priprema je pola posla, uvijek se prije šivanja dobro pripremim i to mi uveliko olakšava sam proces. Trud, upornost i originalnost su ključ svakog uspjeha”, zaključuje vlasnica brenda Gumi Ce Katarina Vištica. Iako uskoro počinje nova akademska godina, s izradom gumica neće prestati. Dapače, razmišlja i o proširivanju palete nekim novim proizvodima.

Komentirajte prvi

ORGANIZATOR
Glavni partner
Partneri

New Report

Close