Vlasnica obrta za edukaciju i savjetovanje Konekta te stručnjakinja za razvoj karijera, kompetencija i biznisa, Marina Kolar, pokrenula je online poslovnu akademiju pod nazivom Izgradi uspješan biznis koja s radom kreće sutra, 24. rujna. Kolar će u osam tjedana kroz program Akademije podijeliti svoja iskustva, primjere i znanja poduzetnicima i freelancerima kako bi transformirali svoj biznis na području brendiranja, poslovnog rasta i prodaje. Kolar navodi kako statistički tek svaki drugi biznis opstane do petog rođendana, a upitno je koliko je to točno u doba pandemije koja je uzdrmala poslovanja brojnih tvrtki u različitim industrijama.
Upravo je to bio jedan od razloga pokretanja Akademije unutar koje stručnjakinja, osim što daruje punu stipendiju jednom od poduzetnika, izabranoj grupi pruža mentorsku podršku s ciljem poboljšanja organizacije biznisa, produktivnosti, prodaje, vidljivosti na tržištu i izgradnje uspješnijeg biznisa i brenda. Jednom tjedno održavat će se live edukacija na temu tjedna uz bonus materijale i savjete. Platformu Akademije sudionici će moći koristiti svaki dan te pregledavati materijale koliko je potrebno. “Iako mala i srednja poduzeća u Hrvatskoj zaostaju za ekonomskom efikasnošću malog gospodarstva EU, ona su i dalje snaga koja može poboljšati gospodarski razvoj te zaposlenost. U Konekti vjerujemo da pomaganjem ljudima da ostvare svoje potencijale i izgrade uspješe biznise stvaramo društvo koje je zadovoljnije, koje si pruža podršku, otvara kvalitetna radna mjesta, a korisnicima pruža kvalitetnije usluge i proizvode”, poručuje Marina Kolar koja ima 19 godina iskustva kao direktorica, voditeljica projekata te voditeljica prodaje. Kao poduzetnica je sudjelovala u pokretanju, razvoju i reorganizaciji mnogih tvrtki i organizacija. Održala je i stotine edukacija te pomogla poduzetnicima i freelancerima da pokrenu, spase i unaprijede svoja poslovanja.
Marina Kolar još nam je u ožujku, netom prije lockdowna, napomenula da čelni ljudi u tvrtkama u krizi najprije trebaju napraviti detaljnu analizu koja će pokazati u kakvoj su poziciji vezano uz cash-flow, zalihe i potrebe za radnicima. Ocijenila je tada kako je u ovakvoj situaciji prijeko potreban plan za nekoliko scenarija radi racionalizacije troškova i minimiziranja gubitaka, kao i otvorena komunikacija između šefova i zaposlenika.
“Ovo je prilika za poslodavce da poslože strategije, pravilnike, planove, procedure; sve što se odgađalo, a ključno je za tvrtku i reakciju u ovakvim kriznim situacijama. Tko zna kad će se desiti sljedeća ‘korona’, a na nama je hoćemo li je dočekati jači”, poručila je čelnica Konekte.v
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu