Zajednica obiteljskog turizma (ZOT) HGK-a pokrenula je inicijativu za nacionalno brendiranje obiteljskog smještaja kao "Izvorno hrvatskog domaćinstva" uz pomoć povoljnih kredita HBOR-a, a u skladu sa smjernicama Nacionalnog plana obiteljskog smještaja iz Strategije razvoja turizma RH.
Nacionalno brendiranje, po uzoru na već realizirane projekte poput Domus Bonus ili Kvarner Family, odgovor je struke na najavu rekategorizacije obiteljskog smještaja Ministarstva turizma, čemu se ZOT oštro protivi. Kako je poznato, bivši ministar Anton Kliman pokrenuo je inicijativu, a Gari Cappelli najavio nastavak rekategorizacije koja bi bila obvezna pogotovo za one koji su kategorizaciju obavili davno. Uvjet za HBOR-ove kredite bilo bi i da se u određenoj mjeri koriste domaći dobavljači.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu