Kao vodeći veletrgovac u HoReCa segmentu, METRO racionalnim i odgovornim smanjenjem otpisa kroz optimizirano upravljanje robnim zalihama i doniranjem proizvoda želi postaviti visok standard za ekološko i socijalno osviješteno ponašanje u sektoru trgovine", poručuju u ovom trgovačkom lancu. Jedna od recentnijih inicijativa u sklopu društveno odgovornog poslovanja bila je i još aktualna migrantska kriza s kojom se Europa i svijet suočavaju.
"METRO Grupa je prepoznala kako na njezinom rješavanju udruženo moraju raditi međunarodne kompanije, europske vlade i nevladin sektor. Upravo zato, grupa je na globalnoj razini pokrenula fond 'We help'kroz koji je osigurala milijun eura za projekte na kojima volonterski rade zaposlenici, a cilj je uspješna integracija izbjeglica u zajednicu. Angažmanom zaposlenika METRO-a u Hrvatskoj prikupljeno je 20 tisuća eura za financijsku potporu za dva projekTa", pojašnjavaju u METRO-u. Okus doma je profesionalni catering u kojem radi veći broj kuharica i kuhara, iz skupine migranata koji su zbog teške situacije u matičnoj zemlji svoj osobni i profesionalni život odlučili graditi u Hrvatskoj.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu