Zagrepčanka Simona Augustić pokrenula brend Arya Intimates

Autor: Lucija Špiljak , 16. listopad 2021. u 09:01
Simona Augustić/PD

Rublje pruža ljepotu, udobnost i sigurnost nakon operacije.

“Želimo da se svaka žena osjeća predivno, sigurno i samopouzdano u našim proizvodima i u svojoj koži. Vremena su se promijenila, žene traže više kod dizajna i funkcionalnosti, nije više jedino bitno da je preživjela! Da! I više nego je bitno! Najbitnije je! Ali, ne smijemo zanemarivati aspekt ljepote.

Žena je žena i nakon dijagnoze”, ističe Simona Augustić, 35-godišnja ekonomistica iz Zagreba koja je lani pokrenula brend Arya Intimates namijenjen svim ženama koje su zbog karcinoma dojke bile podvrgnute mastektomiji, bilo da je riječ o jednostranoj ili obostranoj, sa ili bez rekonstrukcije.

Prije pet godina dijagnosticiran joj je karcinom dojke. Sve je, kaže, došlo niotkud u trenutku kada se s obitelji i dvoje male djece trebala preseliti na svoju lokaciju iz snova.

Nakon mastektomije je ostala iznenađena slabom ponudom donjeg rublja i kupaćih kostima na hrvatskom tržištu, ali i u regiji, jer je upravo pronalazak udobne i lijepe kućne odjeće, pidžama, kupaćeg kostima i donjeg rublja jedan od najvećih izazova za žene u periodu oporavka.

“U razgovoru s drugim ženama otkrila sam da nisam sama. Tada je rođena ideja o osnivanju brenda Arya Intimates koji će ženama nakon operacije pružati ljepotu, udobnost, sigurnost, jednakost.

Cilj Aryije je pomoći ženama koje prolaze kroz kemoterapiju, oporavak nakon mastektomije ili žive s jednom dojkom ili bez njih – da na jednom mjestu nađu sve što im treba kako bi se osjećale lijepo, samopouzdano i potpuno. To je moj način da drugu ženu primim za ruku, ponudim joj pomoć, i kažem joj: bit će teško, ali ćeš uspjeti, jer si hrabra, snažna i nepobjediva”, ističe Augustić.

Posebno dizajnirano intimno rublje ima integrirane džepiće za protezu/PD

Umanjuje nejednakosti

Aryjino posebno dizajnirano intimno rublje ima integrirane džepiće za protezu, a osim udobnosti proizvodi brenda pružaju i osjećaj sigurnosti, umanjujući nejednakosti i prikrivajući ožiljke.

“Premda se mlade žene danas često odlučuju za rekonstrukciju dojki nakon mastektomije, taj rezultat često ima malo zajedničkog s rezultatom augmentacije dojki. Pacijentice mogu imati višestruke operacije koje se protežu mjesecima, a često i godinama. Te pacijentice tijekom tog tranzicijskog razdoblja imaju potrebu za različitim grudnjacima i intimnom odjećom.

Osim direktne ciljane skupine žena koje će birati naše proizvode iz vlastite potrebe, ciljanu skupinu želim proširiti i na obitelj, sestre, kćeri, prijateljice koje će ženi koju čeka operacija moći pokloniti jedan od naših proizvoda ili npr. poklon bon koji će moći iskoristiti u našoj online trgovini.

Moda je zabavna i moćna. Želimo da se svaka žena osjeća predivno, sigurno i samopouzdano u našim proizvodima i u svojoj koži. Sve joj se promijeni preko noći samom dijagnozom; zamislite kako se osjećamo kada isto tako preko noći shvatimo da nam više ništa od starog donjeg rublja ne odgovara, a na tržištu možemo naći samo ‘ortopedsko’. Smatram da je vrijeme za promjenu došlo i kod nas. U svijetu se situacija promijenila zadnjih godina”, naglašava Augustić.

Materijal nabavlja iz Italije i Turske. Trenutačno su u ponudi brenda potkošulje s integriranim grudnjakom i elegantne viskozne pidžame s džepićima, a vlasnicu vesele novi modeli kupaćih kostimi čija je proizvodnja u tijeku.

Augustić je zasad jedina zaposlena u tvrtki, no nada se da će se to uskoro promijeniti. Dotad surađuje s dizajnericom Dunjom Tomić koja je odmah prepoznala i podržala Simonin projekt, dok su za izradu proizvoda zaslužni krojački obrti u Zagrebu i Čakovcu.

Prilikom otvaranja obrta Augustić se prijavila na HZZ dobivši sredstva za samozapošljavanje, a veliki dio dodatnih uloženih sredstava su iz vlastite ušteđevine.

Prozračno, udobno, jednostavno

Naziv brenda Arya odabrala je zbog skrivenog značenja vezanog uz talijansku riječ “aria” što znači zrak, a ujedno je to, kaže, i glavna karakteristika linije postoperativnog donjeg rublja i kupaćih kostima – prozračno, udobno, jednostavno i mekano rublje. Ime Arya povezano je i s hinduističkom božicom moći, pobjede dobra nad zlom i majkom svih božica, a na hebrejskom riječ arya znači “lavica”.

Prema podacima Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo, lani je 2850 žena oboljelo od karcinoma dojke, 722 su preminule. Svake se godine u listopadu žene potiče na redovite preglede, mamografiju i ultrazvuk, ali i na samopreglede zahvaljujući kojima se otkrije čak 40% karcinoma dojke.

“U svijetu postoji jako aktivan pokret #feelitonthefirst koji poziva žene da se pregledaju svakog prvog u mjesecu. Samopregled traje par minuta, a doslovno vam može spasiti život.

Sama sam karcinom otkrila upravo samopregledom! Cilj Aryije nije samo prodaja lijepog donjeg rublja; bit ćemo jako aktivni upravo u poticanju žena na samopreglede i na brigu o svom zdravlju”, zaključuje Simona Augustić.

Komentirajte prvi

New Report

Close