Za razliku od ostalih tekstilaca, mahom posrnulih u krizi, tvrtka Merkur iz Pitomače pronašla je tržišnu nišu koja joj osigurava stalni rast.
Orijentirali su se na tekstil za bebe, posebice na odjeću za krštenje, tzv. krštenice. Njihov brend Mali anđeo u tom je segmentu zauzeo primat na hrvatskom tržištu, a sve više kupaca imaju i u inozemstvu. Zlatko Škrinjar, suvlasnik tvrtke i voditelj prodaje, kaže kako je njihov glavni prodajni kanal internet, na kojem nude asortiman od 80-ak artikala. Zasad ne razmišljaju o stvaranju vlastite prodajne mreže, ali planiraju u dogledno vrijeme u Zagrebu napraviti showroom koji će biti isključivo izložbenog karaktera. Helena Mikačić, voditeljica marketinga brenda Mali anđeo, ističe kako im internetska trgovina osigurava fleksibilnost i sigurnost naplate.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu